mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (48398) skrev:...der gør porre jelly
http://peecee.dk/uploads/102012/20121029_165603.jp...
https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn...
pff
didriksen86 (48400) skrev:Eller drikke vand der har været forbi noget sølv..
LOL omg
SlettetBruger (48402) skrev:Ronson (48398) skrev:...der gør porre jelly
http://peecee.dk/uploads/102012/20121029_165603.jp...
pff
meh.. der kan jo ikke være noget i de der holdere. Og *gisp* - pulvermælk!
Also, der er ingen behov for instruktioner til tassimo da den er fuldautomatisk og jeg ingen besøg/intet socialt liv har.
...der er glad for sin aeropress.
http://emofabrik.dk/images/Aeropress/aero_press.jp...
...der kan lave god og frisk kaffe til under 5 kroner koppen.
...der spørger hvem fra newz der skal med til Aalborg Metal Festival i år?
Der må da være nogen.. Udover Eva og mig xD
Der må da være nogen.. Udover Eva og mig xD
Jakob Jakobsen (48405) skrev:...der er glad for sin aeropress.
Alt det bøvl for en drik der alligevel ikke smager godt. I don't get it.
Ronson (48407) skrev:Alt det bøvl for en drik der alligevel ikke smager godt. I don't get it.
Hvorfor så investere i en Tassimo?
Og ja, kaffe lavet på almindelige kaffemaskiner smager af H. til.
Ronson (48407) skrev:
Alt det bøvl for en drik deralligevel ikkesmager godt. Idon'tget it.
FYP
- alle gæster i mit hus bliver budt på kaffe, sådan er det bare!.. Hvis man siger nej skal man dæleme have en god grund ... Og vi snakker "rigtig" kaffe, og ikke det kunstige pulver-pis <alltheragefaces>
Regner med at tage i Elgiganten i Gentofte i aften og se på deres udvalg.Det var ikke meget de havde, og absolut ingen modeller med touch.
Tilgengæld prøvede en af deres sælgere at undervise mig i hvorfor jeg skulle vælge en Windows 8 laptop. Det endte med jeg lærte ham en del og påpegede hans fejl ^^
Kaffe smager bare ikke godt og sådan er det. Vi er 3 der har investeret i en omgang espressomaskine på arbejdet, men aldrig om jeg gad have en stående derhjemme. Tassimoen har jeg primært for andre-end-kaffe drikkene samt hvis der en sjældent gang i mellem skulle snige sig et andet menneske end mig selv ind af døren.
Thoroughbreed (48409) skrev:Og vi snakker "rigtig" kaffe, og ikke det kunstige pulver-pis <alltheragefaces>
Nu er kapselkaffe jo "rigtig" kaffe og faktisk brygget bedre end hvad de fleste almindelige kaffemaskiner kan klare.
Problemet er bare at man køber det i kapsler, som så får lov til at stå i flere måneder efter de er produceret.
Der er en grund til at "rigtige" espresso maskiner bruger friskkværnede bønner, det giver altså en bedre smag.
Man siger vist noget med at bønnerne skal bruges inden for en måned efter ristning og inden for et par dage efter de er kværnede.
Thoroughbreed (48413) skrev:#48410 #48411 og #48412
Pardon, du havde rimelig travlt sidst Voss, og Hånter, kan du overhovedet HUSKE at du har været her?!
Men, man er vel sønderjyde! Så I skal da være velkommen til en kop sort guld, og kage ^_^
Ja, gu' fanden kan jeg da huske det :p Det lignede at i lige var flyttet ind i det lille hus :p
Pas nu på, at jeg ikke holder dig fast på dit tilbud, engang hvor jeg befinder mig i det sønderjyske :p
Nogen der gider fortælle mig hvad klokken er?
Frøken klokken siger 1930, men går man længere ind på siden siger den 2030. Andre sider siger 2030, min pc siger 1930
Mit vækkeur siger 2030, og det har jeg stillet bagud... har frøken klokken sat den 2 timer tilbage? :P
>_<
Frøken klokken siger 1930, men går man længere ind på siden siger den 2030. Andre sider siger 2030, min pc siger 1930
Mit vækkeur siger 2030, og det har jeg stillet bagud... har frøken klokken sat den 2 timer tilbage? :P
>_<
Hånter (48418) skrev:Thoroughbreed (48413) skrev:#48410 #48411 og #48412
Pardon, du havde rimelig travlt sidst Voss, og Hånter, kan du overhovedet HUSKE at du har været her?!
Men, man er vel sønderjyde! Så I skal da være velkommen til en kop sort guld, og kage ^_^
Ja, gu' fanden kan jeg da huske det :p Det lignede at i lige var flyttet ind i det lille hus :p
Pas nu på, at jeg ikke holder dig fast på dit tilbud, engang hvor jeg befinder mig i det sønderjyske :p
Lille? Also, tæt på ... Tror vi havde boet der 3 mdr på det tidspunkt - men du kommer bare! Du har mit nummer!
... der ikke kan forstå hvorfor Sandy er sådan et stort problem? o_O
Jeg mener, come on! Det er en kategori 1 orkan? Hvad fa'en ville US of A have gjort hvis det var en kategori 3, eller værre?
Hun er endda blevet nedgraderet til ikke at være en orkan længere, men "kun" en tropisk storm - hvilket var det samme som vi havde i Danmark tilbage i 1999 (til jer der kan huske det)
Det er selvfølgelig synd for dem derovre, som har mistet huse, livet etc. - men helt ærligt, så meget presse tid for en lille storm?! Come on! Det er fandme kun fordi at den er gået ind over USAs østkyst >_<
Jeg mener, come on! Det er en kategori 1 orkan? Hvad fa'en ville US of A have gjort hvis det var en kategori 3, eller værre?
Hun er endda blevet nedgraderet til ikke at være en orkan længere, men "kun" en tropisk storm - hvilket var det samme som vi havde i Danmark tilbage i 1999 (til jer der kan huske det)
Det er selvfølgelig synd for dem derovre, som har mistet huse, livet etc. - men helt ærligt, så meget presse tid for en lille storm?! Come on! Det er fandme kun fordi at den er gået ind over USAs østkyst >_<
Thoroughbreed (48426) skrev:... der ikke kan forstå hvorfor Sandy er sådan et stort problem? o_O
Stormen er den største i udbredelse og i IKE. Og så rammer den lige ind i New York (som du forhåbenligt har hørt om..). Selvom den ikke har specielt store vindhastigheder kan den sagtens rende rundt med en fandens masse vand, hvilket man også har set da vandstanden i New York var over en meter over den tidligere rekord.
Thoroughbreed (48426) skrev:... der ikke kan forstå hvorfor Sandy er sådan et stort problem? o_O
Du har ikke forstået hvordan nyheder og medier fungerer.
Sker der noget i USA så går vi alle amok, sker der noget vildt andre steder så fuck det.
apkat (48430) skrev:
Du har ikke forstået hvordan nyheder og medier fungerer.
Sker der noget i USA så går vi alle amok, sker der noget vildt andre steder så fuck det.
Nå ... Ja, selvfølgelig - My bad ^_^
...Der glæder sig til at få den der dims hevet ud af halsen, idag skal jeg æde for 30kr om morgenen for at holde min vægt fra at falde.
Siden jeg indførte ny slik protokol derhjemme for at hjælpe Konen med hendes vægttab, så er min egen vægt styrtdykket snart 10Kg til ned under 80Kg >_<
Det har ikke haft nogen nævneværdig effekt på hende.
Og i solidaritet gør jeg hvad jeg kan for ikke at tabe mig yderligere, det det ville knuse hende hvis jeg kom ned og vejede mindre end hende. :P Kvinder.
Siden jeg indførte ny slik protokol derhjemme for at hjælpe Konen med hendes vægttab, så er min egen vægt styrtdykket snart 10Kg til ned under 80Kg >_<
Det har ikke haft nogen nævneværdig effekt på hende.
Og i solidaritet gør jeg hvad jeg kan for ikke at tabe mig yderligere, det det ville knuse hende hvis jeg kom ned og vejede mindre end hende. :P Kvinder.
Ja hun vejer over 80 Kg, og jeg vejer nu under 80Kg... Det er derfor det giver fuld logisk mening at jeg siger "HVIS jeg kommer til at veje mindre end hende"
Aner ikke hvad hun vejer, men hun siger at hvis jeg taber mig som jeg har gjort de sidste par uger så er det ligeom snart at jeg "overhaler" hende.
Gætter på 76.
Aner ikke hvad hun vejer, men hun siger at hvis jeg taber mig som jeg har gjort de sidste par uger så er det ligeom snart at jeg "overhaler" hende.
Gætter på 76.
SlettetBruger (48402) skrev:
Get outa ma kitchen bro.
Mort (48437) skrev:an i ikke snart overbevise dem om at flytte den festival til Københavnstrup, for så er jeg frisk xo) ?
Naah.. Der er så meget i København i forvejen :P Og så ville jeg ikke komme med xD
Upgrade.Magten (48427) skrev:Upgrsde eller clean install?Ronson (48425) skrev:...der betalte for win8 kl 22:40 og det er stadig ikke installeret.
Microsoft udvikler vist den forkerte vej.
Jeg var færdig kl. 2
Det skal retfærdigvis siges at Acers opgraderingsassistent varede 1 ud af de 3 timer det tog. Men hvorfor MS ikke kan lave et OEM-værktøj som Acer kunne bruge, frem for at Acers startede MS's opgraderingsværktøj, fatter jeg ikke.
Jeg er brandmand - det er lige noget for mig :) Redning osv, det er mega interessant!..
Plus, kan godt lide et lille blæsevejr - man er vel fra vestkysten ;)
Jeg er brandmand - det er lige noget for mig :) Redning osv, det er mega interessant!..
Plus, kan godt lide et lille blæsevejr - man er vel fra vestkysten ;)
INB4, hvor er du hjerteløs, mange omkommer, reperations-omkostninger.
Hold nu kæft, det er spændende... og godt for økonomien.
Hold nu kæft, det er spændende... og godt for økonomien.
Jeg er måske hjerteløs, men jeg kan ikke se hvorfor nyhederne skal blæse det så meget op.
Ja der er et par stykker der er døde... Og hvad så?
Der dør en faktor 1000, hver eneste dag grundet ulykker, naturkatastrofer og hungersnød, men det hører vi sjældent om.
Hvorfor? Fordi det ikke sker i USA eller endsige vesten og så ved vi jo at det er fuldstændigt ligegyldigt.
Ja der er et par stykker der er døde... Og hvad så?
Der dør en faktor 1000, hver eneste dag grundet ulykker, naturkatastrofer og hungersnød, men det hører vi sjældent om.
Hvorfor? Fordi det ikke sker i USA eller endsige vesten og så ved vi jo at det er fuldstændigt ligegyldigt.
Jakob Jakobsen (48449) skrev:men jeg kan ikke se hvorfor nyhederne skal blæse det så meget op.
Det ved du jo så tilsyneladene godt:
Jakob Jakobsen (48449) skrev:Hvorfor? Fordi det ikke sker i USA eller endsige vesten og så ved vi jo at det er fuldstændigt ligegyldigt.
:-)
Det er dog problemet med kapitalistiske medier, der er flere folk der vil læse om et emne der er hyped i alle medier landet, og verdenen over, end der er folk der vil læse om at lille bubu fra Afrika har fået en gren i numsen under en storm.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.