mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (48450) skrev:
Det er dog problemet med kapitalistiske medier, der er flere folk der vil læse om et emne der er hyped i alle medier landet, og verdenen over, end der er folk der vil læse om at lille bubu fra Afrika har fået en gren i numsen under en storm.
Bubu?!! Nooooooo!!
... So true Porre!..
Sikkert :-)
Jeg kommentere på at det er tåbeligt at kalde den super-storm, når de samtidig siger det er den laveste kategori.
Jeg kommentere på at det er tåbeligt at kalde den super-storm, når de samtidig siger det er den laveste kategori.
Manofsciencemanoffaith (48385) skrev:Bærbar der giver stød, apparater der tænder af sig selv. Lyder som en spændende el-installation du har.
Dog ikke, vi er 2 forskellige steder her. Og at computere giver mig stød gir dog i det mindste lidt mere mening end mine ting der tænder sig af sig selv ;)
....der er i et dillemma om hun skal købe LG Nexus 4 eller Samsung S3.... meh...
Jakob Jakobsen (48449) skrev:Jeg er måske hjerteløs, men jeg kan ikke se hvorfor nyhederne skal blæse det så meget op.
Ja der er et par stykker der er døde... Og hvad så?
Der dør en faktor 1000, hver eneste dag grundet ulykker, naturkatastrofer og hungersnød, men det hører vi sjældent om.
Hvorfor? Fordi det ikke sker i USA eller endsige vesten og så ved vi jo at det er fuldstændigt ligegyldigt.
Like this?
http://9gag.com/gag/5713345
...Der tilsyneladene IKKE er klar til a være far.
Modtog lige et billede af en ultralydsscanning. Afsenderen har 4 bogstaver i navnet, så min hjerne auto-genkender det som "Nina"
Fik krampe i benet, hjertebanken, og generel panik-følelse. ^^
Modtog lige et billede af en ultralydsscanning. Afsenderen har 4 bogstaver i navnet, så min hjerne auto-genkender det som "Nina"
SlettetBruger (48461) skrev:Jakob Jakobsen (48449) skrev:Jeg er måske hjerteløs, men jeg kan ikke se hvorfor nyhederne skal blæse det så meget op.
Ja der er et par stykker der er døde... Og hvad så?
Der dør en faktor 1000, hver eneste dag grundet ulykker, naturkatastrofer og hungersnød, men det hører vi sjældent om.
Hvorfor? Fordi det ikke sker i USA eller endsige vesten og så ved vi jo at det er fuldstændigt ligegyldigt.
Like this?
http://9gag.com/gag/5713345
Or like this?
http://peecee.dk/uploads/102012/IMAG0290_big_thumb...
SlettetBruger (48462) skrev:...Der tilsyneladene IKKE er klar til a være far.
Fra en ex? Det ville hvertfald give mere mening hvis det var dét.
...der heller ikke selv er klar til at blive mor.... Jeg kan ikke forstille mig hvornår jeg nogensinde skulle være det.. :/
Din stakkel :P
Kan man overhovedet få så små fivefingers?
Og apropos fivefingers! Hvor kan man få dem billigst?
Din stakkel :P
Kan man overhovedet få så små fivefingers?
Og apropos fivefingers! Hvor kan man få dem billigst?
NioBe (48464) skrev:Fra en ex? Det ville hvertfald give mere mening hvis det var dét.
Det var min lillebror der sendte den. "Mads"
4 bogstaver og min hjerne læste kun den første halvdel af første bogstav. og outputtede "Nina" Damnyouautocorrect.
Han er 22 btw.
Thoroughbreed (48465) skrev:små fivefingers?
Ja
Thoroughbreed (48465) skrev:Hvor kan man få dem billigst?
Alun.dk
Deres menusystem og sortering er lort dog.
"Vinter og udsalgsmodeller"
http://www.alun.dk/shop/vibram-fivefingers-2011-vi...
"lagersalg":
http://www.alun.dk/shop/fivefingers-udsalg--spar-o...
Fivefingers Sokker har intet med Fivefingers^TM at gøre, har klaget over det engang men de er ligeglade.
SlettetBruger (48466) skrev:Det var min lillebror der sendte den. "Mads"
4 bogstaver og min hjerne læste kun den første halvdel af første bogstav. og outputtede "Nina" Damnyouautocorrect.
Han er 22 btw.Thoroughbreed (48465) skrev:små fivefingers?
JaThoroughbreed (48465) skrev:Hvor kan man få dem billigst?
Alun.dk
Deres menusystem og sortering er lort dog.
"Vinter og udsalgsmodeller"
http://www.alun.dk/shop/vibram-fivefingers-2011-vi...
"lagersalg":
http://www.alun.dk/shop/fivefingers-udsalg--spar-o...
Fivefingers Sokker har intet med Fivefingers^TM at gøre, har klaget over det engang men de er ligeglade.
Så din bror skal være Far?
Kan du anbefale Fivefinger sokker?
XorpiZ (48470) skrev:... der også er fristet
... der lige blev meget meget fristet. Dog skal jeg have den i gul.
HrJakobsen (48475) skrev:XorpiZ (48470) skrev:... der også er fristet
Jeg blev også fristet, men da jeg pt. kender min bankkonto så var der ingen grund til at tænke mere over det. :)
Jeg tænkte på at tage den med 24-måneders afbetaling. Jeg har ingen planer om at skifte lige foreløbig. Og det er jo ikke fordi Windows Phone 9 er lige om hjørnet. Med 24-måneders afbetaling og "3Fordel 6Timer" Bliver det til en månedelig pris på 388,-.
Jeg tænkte på at tage den med 24-måneders afbetaling. Jeg har ingen planer om at skifte lige foreløbig. Og det er jo ikke fordi Windows Phone 9 er lige om hjørnet. Med 24-måneders afbetaling og "3Fordel 6Timer" Bliver det til en månedelig pris på 388,-.
Yvossen (48477) skrev:HrJakobsen (48475) skrev:XorpiZ (48470) skrev:... der også er fristet
Jeg blev også fristet, men da jeg pt. kender min bankkonto så var der ingen grund til at tænke mere over det. :)
Der kommer vel penge ind i morgen?
Der kommer samtidig en benzin regning, november måned står også tandlæge (regning). Jeg er på SU og en meget lav løn da jeg kun har arbejdet 2 af 4 uger sidste måned. 1800,- fra den arbejdet og 1700 fra den kære stat (jeg klager ikke!) og så en benzin regning på 2500,-
Her er der så 1000,- tilbage og jeg tror da gerne tandlægen ser at få 550,- til 700,- af dem. (Sikkert meget højt sat, men hellere budgettere for højt end for lavt)
Der kommer samtidig en benzin regning, november måned står også tandlæge (regning). Jeg er på SU og en meget lav løn da jeg kun har arbejdet 2 af 4 uger sidste måned. 1800,- fra den arbejdet og 1700 fra den kære stat (jeg klager ikke!) og så en benzin regning på 2500,-
Her er der så 1000,- tilbage og jeg tror da gerne tandlægen ser at få 550,- til 700,- af dem. (Sikkert meget højt sat, men hellere budgettere for højt end for lavt)
La' vær' med at brokke dig ... Statoil sendte lige en benzinregning på 4.000 kr til mig :/
Det er fandme nitten at hun kører ~130 km om dagen, og bilen er tørstig ...
Omvendt, så tjener jeg også lidt mere end dig :p
La' vær' med at brokke dig ... Statoil sendte lige en benzinregning på 4.000 kr til mig :/
Det er fandme nitten at hun kører ~130 km om dagen, og bilen er tørstig ...
Omvendt, så tjener jeg også lidt mere end dig :p
Hvor meget får du og din dame i løn til sammen? Hvordan ville det være hvis 71,4% af jeres løn var en benzin regning? :D Jeg er godt klar over at det er helt og holdent min egen fejl/skyld/øh? at regningen er så stor. Men, jeg har nu lyst til at besøge kæresten og så har jeg haft et par ture til Sønderborg. :)
Jeg holder mig bare fra ny telefon. :)
Hvor meget får du og din dame i løn til sammen? Hvordan ville det være hvis 71,4% af jeres løn var en benzin regning? :D Jeg er godt klar over at det er helt og holdent min egen fejl/skyld/øh? at regningen er så stor. Men, jeg har nu lyst til at besøge kæresten og så har jeg haft et par ture til Sønderborg. :)
Jeg holder mig bare fra ny telefon. :)
... der sukker opgivende:
http://www.washingtonpost.com/business/disney-says...
Disney opkøber Lucasfilm og planlægger en syvende Star Wars-film.
Har prøvet hvor slemt tinnitus kan være, så det er jeg glad for jeg ikke har permanent.
Tror jeg kiggede 10 gange ud af vinduet den ene dag, fordi jeg troede det var begyndt at styrtregne.
Har prøvet hvor slemt tinnitus kan være, så det er jeg glad for jeg ikke har permanent.
Tror jeg kiggede 10 gange ud af vinduet den ene dag, fordi jeg troede det var begyndt at styrtregne.
Jakob Jakobsen (48489) skrev:#88
jeg har til gengæld en ganske fin 6 kHz hyletone i det højre øre :/ men den susen for ørene du beskriver har jeg også i perioder - det er direkte ubehageligt !
Yvossen (48485) skrev:#48484
Ved faktisk ikke hvor meget vi får til sammen, da hun lige er blevet færdigudlært o_O
Anyway, 70% af lønnen til benzin, så kræver det at jeg kører *lidt* mere end nu - eller bare kører i 4. istedet for 5. gear ;)
Elskov (48486) skrev:... der sukker opgivende:
Øjeblik, jeg går lige ud og hænger mig ....
... der er dødsens træt af de konstant nye regler til det danske sprog, bare fordi at det skal være så fordummende som overhovedet muligt!..
Hvorfor lave sproget om fordi at der er nogen der ikke fatter hvordan man skal skrive ord?..
Hvorfor lave sproget om fordi at der er nogen der ikke fatter hvordan man skal skrive ord?..
Elskov (48486) skrev:... der sukker opgivende:
Yeay, en Star Wars hvor man fjerner alle personer som ikke er ligesom Jar Jar Binks!
SlettetBruger (48450) skrev:Det er dog problemet med kapitalistiske medier, der er flere folk der vil læse om et emne der er hyped i alle medier landet, og verdenen over, end der er folk der vil læse om at lille bubu fra Afrika har fået en gren i numsen under en storm.
Du skal lære at se det stor ebillede, hippe-kegle...
Hvis en orkan rammer somalia...så vil det ikke påvirke mig.
Ikke økonomisk...intet ville ændre sig.
Somalia's økonomi betyder intet for mig.
Hvis en orkan smadre N.Y...så påvirker det den amerikanske økonomi...som så påvirker den danske.
Du har meget at lære endnu...
...Der er klædt ud som narkoman i dagens anledning.
Var nemlig inde og få taget blod i morges, så "aret" er mit kostume..
Var nemlig inde og få taget blod i morges, så "aret" er mit kostume..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.