mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hånter (48697) skrev:Det er han indtil kl. 09:15 - derefter er han først på sin residens igen i morgen.
Så tager jeg den på vej hjem i morgen.
... der siger til RonRon og Porre at de må tage og få sig noget ordenlig plasma- Mit gamle panasonic plasma blinker på ingen måde, men det er også deres topserie. (og blinkeriet i forhandlerne er nogle gange pga analoge signaler og totalt forkerte indstillinger, ALLE tv nede i elgiganten blinker, både plasma og LCD det er til at få et anfald af).
OxxY (48702) skrev:... der siger til RonRon og Porre at de må tage og få sig noget ordenlig plasma- Mit gamle panasonic plasma blinker på ingen måde, men det er også deres topserie. (og blinkeriet i forhandlerne er nogle gange pga analoge signaler og totalt forkerte indstillinger, ALLE tv nede i elgiganten blinker, både plasma og LCD det er til at få et anfald af).
wat
Nej, plasma blinker uanset om man slår dobbelt scan til eller fra. Uanset om de kalder det 600 hz eller ej. Lortet blinker i mine øjne. Jeg har aldrig set et LCD blinke. Hvordan skulle det kunne blinke, med mindre kilden blinker?
Du er vant til det Oxxy.
Hvis jeg kigger så jeg har tv'et i øjenkroget blinker det stadig. Det er bare noget Plasma gør.
Det går over med alderen, jeg har flere tilfælde på work hvor brugere ikke kan se lamper flimre i loftet. :p
Hvis jeg kigger så jeg har tv'et i øjenkroget blinker det stadig. Det er bare noget Plasma gør.
Det går over med alderen, jeg har flere tilfælde på work hvor brugere ikke kan se lamper flimre i loftet. :p
Nu mangler jeg "wat"-ratingen igen o_O
Hvem helvede snakker noget om at tanke? Jeg har bare kørt i røde biler med blå blink 4 gange på et døgn
Nu mangler jeg "wat"-ratingen igen o_O
Hvem helvede snakker noget om at tanke? Jeg har bare kørt i røde biler med blå blink 4 gange på et døgn
Scumbag girlfriend
Complaints over a sickness for a week straight.
Goes partying/drinking till 5:3AM (estimate) even though body-hydration is a heavy factor.
Er for meget bjørnefar til at kunne sende sin syge, meget beklagende kæreste i byen. Mine protokoller har ikke lvl nok til at kunne håndtere "Vi skal nok ikke i byen, så er tidlig hjeme.. 6 timer senere: nåja, vi tager i byen nu"
Tror jeg vil spendere mine pluspoint på at stille højere krav til betænksomhed.
Complaints over a sickness for a week straight.
Goes partying/drinking till 5:3AM (estimate) even though body-hydration is a heavy factor.
Er for meget bjørnefar til at kunne sende sin syge, meget beklagende kæreste i byen. Mine protokoller har ikke lvl nok til at kunne håndtere "Vi skal nok ikke i byen, så er tidlig hjeme.. 6 timer senere: nåja, vi tager i byen nu"
Tror jeg vil spendere mine pluspoint på at stille højere krav til betænksomhed.
Thoroughbreed (48718) skrev:... der aldrig lærer at forstå hvad der foregår i Porres hovede.
Gør jeg sku hleller ikke når det er fuld-til-bristepunktet-Porre ^^
pewbe (48717) skrev:...der blev færdig med Mass Effect (med Extended Cut) i nat.
Folk kan sige hvad de vil om slutningen, jeg er vild med den.
SlettetBruger (48723) skrev:XorpiZ (48722) skrev:Sidstebossen især er vanvittig!
Spoiler >_<
Hvorfor har du ikke spillet det endnu?! D:
... der har fået ownCloud til at køre på hans Windows Home Server 2011, dejligt.
Det tager dog noget tid for PHP at få indekseret de mange mange mange filer.
Det tager dog noget tid for PHP at få indekseret de mange mange mange filer.
minimuun (48729) skrev:..Der har set Skyfall.. Fed film!
OG uden at afsløre for meget kan jeg sige at Ronson er med!
...der synes det bedste ved Skyfall er den fantastiske skurkerolle, og Q som giver et par grin med sine epic IT skills
minimuun (48729) skrev:OG uden at afsløre for meget kan jeg sige at Ronson er med!
Åhh nej... Så gider jeg sgu ikke se den. Er blevet lidt træt af Hammondorgel. :)
...der lige skulle prøve de 3 måneder gratis windows azure
...der synes godt om windows azure, 12 minutter fra jeg havde oprettet mig til jeg havde sat mig ind i det, oprettet en server (2008 R2) og fået en minecraft server op at køre på den =)
...der synes godt om windows azure, 12 minutter fra jeg havde oprettet mig til jeg havde sat mig ind i det, oprettet en server (2008 R2) og fået en minecraft server op at køre på den =)
...Der kom til at blive lidt gal, og muligvis udtrykke det, da jeg talte med Mormand på telefonen og begyndte at snakke om solstorm og 21/12/12.
Har dog lavet en aftale om at hvis der så ikke kommer nogen solstorm og rammer os dér, så snakker hun aldrig mere om sådan noget "jorden går under"-ting til mig.
Det er det værste med sådan nogen hippier, alt er konsekvens løst.
"Nå, det skete sku egentlig ikke alligevel... pyt MEN NÆSTE GANG SÅ SKER DER..."
Har dog lavet en aftale om at hvis der så ikke kommer nogen solstorm og rammer os dér, så snakker hun aldrig mere om sådan noget "jorden går under"-ting til mig.
Det er det værste med sådan nogen hippier, alt er konsekvens løst.
"Nå, det skete sku egentlig ikke alligevel... pyt MEN NÆSTE GANG SÅ SKER DER..."
NioBe (48744) skrev:Kæreste til Alma?
I hate to be the partykiller ...
http://newz.dk/forum/tagwall/jeg-er-ham-84763/page...
Caek of Doom (46435) skrev:...hvis ørkenrotte er blevet aflivet i dag. :'(
RIP Alma <3
Thoroughbreed (48745) skrev:I hate to be the partykiller ...
http://newz.dk/forum/tagwall/jeg-er-ham-84763/page...Caek of Doom (46435) skrev:...hvis ørkenrotte er blevet aflivet i dag. :'(
RIP Alma <3
Sjovt, den tanke strejfede mig lige efter jeg trykkede på "Indsend" :/
Suk, stakkels kræ. :( Det er jeg ked af at høre Caek, sorry for sen udmeldning.
Nå, hvad har du så fået med hjem?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.