mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Thoroughbreed (48903) skrev:... der lige fandt ud af, at en MBPr ikke har en RJ45 port?! What the fuuuuck?!
Havde du ikke en USB -> RJ45 adapter?
Emil Melgaard (48904) skrev:Havde du ikke en USB -> RJ45 adapter?
Jo, en 10/100 - men pointen er bare, at en "gammel" MBP er bedre på _ALLE_ punkter, bortset fra skærmen ...
Jeg ville ELSKE at have en computer hvor jeg kunne skifte RAM - hvor jeg havde et optisk drev (eller mulighed for to harddiske) - hvor jeg kunne sætte et netværkskabel til hvis jeg ikke havde Wifi (eller bare ville have gigabit) ...
Den ENESTE grund til at købe en MBPr, er fandme da den *AWSUUUUM* skærm o_O
... der er en meget skuffet fanboy
...der synes serien "Last resort" ser meget interessant ud.
...der desværre tror det er e af de hundedyre serier, der bliver aflyst efter 10-12 afsnit.
...der desværre tror det er e af de hundedyre serier, der bliver aflyst efter 10-12 afsnit.
Jakob Jakobsen (48910) skrev:...der synes serien "Last resort" ser meget interessant ud.
Sub'en er fed, premissen for serien er dog totalt krampagtig latterlig, og det går hurtigt ned ad bakke. Bare det at serien er solgt så hurtig til europa pleger at være et meget desperat tegn på det går ad ht i usa og jeg har meget svært ved tro på den overlever julen. Desværre fordi det kunne være nice med en ordenlig serie med en sub :)
Den anden enhed kan godt se den enhed der deler, men den får ikke lov til at gå på.
Hvor er det bare super skod altså...
EDIT:Efter 10 forsøg, NU virker det.
Hvad har jeg gjort? Tændt og slukket Internet delingen op til flere gange.
Bah, bliver aldrig fan af iCra...iPhone/iPad ect. produkter...
Hvor er det bare super skod altså...
EDIT:Efter 10 forsøg, NU virker det.
Hvad har jeg gjort? Tændt og slukket Internet delingen op til flere gange.
Bah, bliver aldrig fan af iCra...iPhone/iPad ect. produkter...
Mort (48920) skrev:Alt efter om man bruger den tyske eller engelske Microsoftstore.com).
denne, ikke?
http://www.microsoftstore.com/store/msuk/en_GB/hom...
Jo, det var den engelske.
Der har tidligere været nogen som har erfaret at man ikke kunne bestille en Surface til Danmark, hvis man brugte den engelske store, men godt kunne fra den tyske.
Det har tilsyneladende ændret sig nu, så man heller ikke kan bestille fra den tyske.
Der har tidligere været nogen som har erfaret at man ikke kunne bestille en Surface til Danmark, hvis man brugte den engelske store, men godt kunne fra den tyske.
Det har tilsyneladende ændret sig nu, så man heller ikke kan bestille fra den tyske.
...der har fået en udfordring af en kollega..
Skal lave et MDT og PowerShell setup hvor man udelukkende skal køre ét PowerShell script hvorefter der bliver deployet 4 VM's.. 2 domain controllere (1 almindelig og en read only) i et nyt domæne på hver deres site, 1 member server med Fil, print og IIS rollerne (inkl 3 shares og en PDF printkø), og en Windows 7 klient..
Udover det skal der oprettes brugere, grupper og OU struktur ud fra en csv fil..
Challenge accepted!
Skal lave et MDT og PowerShell setup hvor man udelukkende skal køre ét PowerShell script hvorefter der bliver deployet 4 VM's.. 2 domain controllere (1 almindelig og en read only) i et nyt domæne på hver deres site, 1 member server med Fil, print og IIS rollerne (inkl 3 shares og en PDF printkø), og en Windows 7 klient..
Udover det skal der oprettes brugere, grupper og OU struktur ud fra en csv fil..
Challenge accepted!
Thoroughbreed (48926) skrev:... der lige kom til at købe ny telefon ... Forbandede Telenorbutik! >_<
Du kan sgu da ikke sådan bare slynge sådan noget ud, helt uden specs eller noget :-(
Brugernavn (48927) skrev:Du kan sgu da ikke sådan bare slynge sådan noget ud, helt uden specs eller noget :-(
Jamen, jeg er jo bare en kedelig fanboy-noget ... Telenor ville give 1.100 kr for en iPhone 4 med et par skrammer, halvdårlig home-knap og en ødelagt vibrator ...
Dog er der en ny vibrator på vej fra hong kong - men nåja, de 20 kr kan jeg godt undvære :P
PS, købte en iPhone 5, 32 GB (Sort)
Så skid.
Med mindre det er ham fyren, som lavede mad, som har gjort noget. I så fald må jeg henvise til borup, som har styr på sådan noget.
Med mindre det er ham fyren, som lavede mad, som har gjort noget. I så fald må jeg henvise til borup, som har styr på sådan noget.
Og Siri, og FaceTime over cellular, og AirPlay Mirroring og .. Øh .. Større skærm ja - den eneste ting der er lidt underlig ^_^
Og Siri, og FaceTime over cellular, og AirPlay Mirroring og .. Øh .. Større skærm ja - den eneste ting der er lidt underlig ^_^
Daniel-Dane (48931) skrev:Så skid.
Tak. Nu har jeg det meget bedre. >.<
Det havde min iPhone 4 også ... Men det er da i det mindste ikke en HTC! ;)
Det havde min iPhone 4 også ... Men det er da i det mindste ikke en HTC! ;)
I det mindste kan min HTC finde vej og jeg kan udvikle til den UDEN at købe en Mac og betale 100 til 200$ per år. :)
Tror også næste gang bliver Windows Phone 8-telefon, de tiltaler mig rigtig rigtig meget, men jeg har det lidt skidt med at lade al mit Google-halløj bag mig.
I det mindste kan min HTC finde vej og jeg kan udvikle til den UDEN at købe en Mac og betale 100 til 200$ per år. :)
Tror også næste gang bliver Windows Phone 8-telefon, de tiltaler mig rigtig rigtig meget, men jeg har det lidt skidt med at lade al mit Google-halløj bag mig.
... der har reinstalleret sin Windows Home Server 2011 og smidt Ubuntu server på porten til hjemmeside hosting.
... der er overrasket over hvor godt IIS faktisk klarer PHP.
... der er overrasket over hvor godt IIS faktisk klarer PHP.
Savner faktisk min WM 6,5 telefon ... DEM kunne man lege med, og så var der en ordentlig Explorer :D
Men hvem fanden behøver GPS? Jeg bruger det max to gange om året :)
Savner faktisk min WM 6,5 telefon ... DEM kunne man lege med, og så var der en ordentlig Explorer :D
Men hvem fanden behøver GPS? Jeg bruger det max to gange om året :)
Jeg bruger GPS når jeg finde dig i Tynne. Jeg har også brugt GPS for at finde RonRon i Kolding. Jeg har brugt GPS for at finde hen til bekendte i både Odder og Braband. Jeg brugte GPS for at finde Bachy i Synneborre. Det er bare hvad jeg har brugt den til i den senere tid. :)
Jeg bruger GPS når jeg finde dig i Tynne. Jeg har også brugt GPS for at finde RonRon i Kolding. Jeg har brugt GPS for at finde hen til bekendte i både Odder og Braband. Jeg brugte GPS for at finde Bachy i Synneborre. Det er bare hvad jeg har brugt den til i den senere tid. :)
XorpiZ (48947) skrev:"Windows Pixibog".
Og det dumme i det?
Du mener virkeligt det er smart med et telefon UI på en almindelig computer?
Det kan da ikke komme nærmere på operativsystemernes svar på en pixibog.
XorpiZ (48947) skrev:Mit nick er fra da jeg var ung. Det skal du være velkommen til at trashe hvis du vil - jeg overlever nok.
Og jeg overlever nok at der er nogen der ikke kan forstå ordet fanboi.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.