mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der synes det er sjovt, at folk altid er enige, hvis man basher Appel. Men kommer man til at sige noget negativt om Windows phone 8 for PC, så begynder de at brokke sig :)
Jakob Jakobsen (48938) skrev:...der har opgraderet sin bærbar fra Windows pixibog (8), til windows 7.
...der morer sig over voksne mennesker der synes det er sjovt at finde på øgenavne af den slags.. Det er næsten på niveau med "FuCK" og "Bundby" kommentarerne til fodboldlartiklerne på EB's Nationen :D
...der lige havde fornøjelsen af at prøve en HTC 8X.. Det kunne godt gå hen og blive min næste telefon.. Men så heller ikke større!
Du mener måske det kan forsvares at kalde det for Windows 8?
Kan ikke se det som en efterfølger til Windows 7 på nogen måde. Tiles 1.0 havde nok været mere passende.
Kan ikke se det som en efterfølger til Windows 7 på nogen måde. Tiles 1.0 havde nok været mere passende.
Eftersom det er Windows og det er versionen efter Windows 7, så ja.Jakob Jakobsen (48957) skrev:#56
Så kan man så diskutere om versionnummeret er rigtigt, men det gik jo i så fald galt ved Windows 7.
Yvossen (48944) skrev:#48940
Jeg bruger GPS når jeg finde dig i Tynne. Jeg har også brugt GPS for at finde RonRon i Kolding. Jeg har brugt GPS for at finde hen til bekendte i både Odder og Braband. Jeg brugte GPS for at finde Bachy i Synneborre. Det er bare hvad jeg har brugt den til i den senere tid. :)
Lad mig gætte, du har aldrig lært at læse et kort? :P
terrаcide (48954) skrev:...der var logget ind på den forkerte bruger.
Fanbois.
Har du mere end en?.. Interessant ...
Hvis du nu koncentrerede dig mere om at skrive, end at være heldig tre gange om dagen ^_^
Hvis du nu koncentrerede dig mere om at skrive, end at være heldig tre gange om dagen ^_^
...der nu har bestilt en surface RT fra tyskland. De laver åbenbart hele tiden om på websiden, så man nogen gange kan bestille og nogen gange ikke kan.
I dag var jeg heldig og fik en version af websiden som gerne ville sælge den til mig, selvom jeg var i Danmark.
Jeg valgte den tyske Microsoftstore, fremfor den engelske, med det håb at power adaptoren så passer i stikkontakten herhjemme. Det var ikke noget jeg havde tænkt over, før jeg læste om det på denne her webside.
I dag var jeg heldig og fik en version af websiden som gerne ville sælge den til mig, selvom jeg var i Danmark.
Jeg valgte den tyske Microsoftstore, fremfor den engelske, med det håb at power adaptoren så passer i stikkontakten herhjemme. Det var ikke noget jeg havde tænkt over, før jeg læste om det på denne her webside.
Magten (48974) skrev:Har du bestilt med touch eller type cover? Og hvornår bliver den leveret? :)
Jeg har bestilt uden touch eller type cover. Jeg vil ikke have hverken tysk eller engelsk keyboard, så jeg venter med at bestille det, til der kommer et dansk.
Jeg ved ikke hvornår det bliver leveret. Da de skrev 3 uger tog det kun et par dage, for en jeg kender, så tiden må vise hvornår den kommer :)
Okay, forståeligt :)Mort (48977) skrev:Jeg har bestilt uden touch eller type cover. Jeg vil ikke have hverken tysk eller engelsk keyboard, så jeg venter med at bestille det, til der kommer et dansk.
Jeg ved ikke hvornår det bliver leveret. Da de skrev 3 uger tog det kun et par dage, for en jeg kender, så tiden må vise hvornår den kommer :)
Ville sgu gerne have en, men skiferien blev lige lidt for dyr i år til der er penge til det :(
...der ikke ved om han skal grine eller græde..
..Der har været på familiebesøg i weekenden.
Igår kommer min søsters kæreste 'Patrick' så på besøg (Han er sort)
mig: "Nå det var da dejlig at du kunne tage fri fra bomulds-markerne for endeligt at besøge os"
i mellemtiden må min far holde sig for munden for ikke at grine højt, mor udtrykker sin væmmelse og skuffelse med et ondt ansigts-udtryk.
Patrick "Hvad?"
Suk >_< de skide negere har det med ikke at følge med i historie-timerne.
Igår kommer min søsters kæreste 'Patrick' så på besøg (Han er sort)
mig: "Nå det var da dejlig at du kunne tage fri fra bomulds-markerne for endeligt at besøge os"
i mellemtiden må min far holde sig for munden for ikke at grine højt, mor udtrykker sin væmmelse og skuffelse med et ondt ansigts-udtryk.
Patrick "Hvad?"
Suk >_< de skide negere har det med ikke at følge med i historie-timerne.
... der gerne vil høre om Hånter nogensinde er i Kolding Storcenter?
Hvis du er det, så kunne du måske smutte forbi Matas med kærestens prop-trækker.
Hvis du kan, så må du gerne se om Jeanett er i butikken ellers så få dem til at ligge den til Jeanett og sig at den skal gives til Stig. Jeanett er min brors kæreste.
Hvis du er det, så kunne du måske smutte forbi Matas med kærestens prop-trækker.
Hvis du kan, så må du gerne se om Jeanett er i butikken ellers så få dem til at ligge den til Jeanett og sig at den skal gives til Stig. Jeanett er min brors kæreste.
nu synes jeg det bliver meget avanceretYvossen (48982) skrev:... der gerne vil høre om Hånter nogensinde er i Kolding Storcenter?
Yvossen (48982) skrev:... der gerne vil høre om Hånter nogensinde er i Kolding Storcenter?
Mja, det kunne da godt tænkes. Hvordan ser denne Jeanett ud? Er hun lækker? Pics? etc..
Nogen som ved hvad den der app som kan fortælle en hvor der står fotovogne hende den heder? Gerne på android
... som lige skulle åbne Chrome, så jeg kunne se en video på vimeo (jeg har ikke Flash i Firefox). Jeg ramte i stedet VLC men tænkte fuckit og prøvede alligevel.
Success.
Success.
...der alligevel fik en god dag:
http://www.theverge.com/2012/11/12/3634500/samsung...
http://www.theverge.com/2012/11/12/3634500/samsung...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.