mboost-dp1
S: Iphone 3GS sort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Nu har jeg jo budt både 500,- , 502,- OG 524,-... Skal jeg så bare overføre alle tre beløb til dig?
Jeg er lidt ny i det her med at handle på internettet, men alle mine venner gør det og de driller mig fordi jeg ikke har gjort det endnu...
Jeg glæder mig til jeg får min nye iPhone... :D
Jeg er lidt ny i det her med at handle på internettet, men alle mine venner gør det og de driller mig fordi jeg ikke har gjort det endnu...
Jeg glæder mig til jeg får min nye iPhone... :D
Source pl0x, for i så fald bliver jeg 500 kroner fattigere om lidt, men en iPhone 3G S rigere.
Source pl0x, for i så fald bliver jeg 500 kroner fattigere om lidt, men en iPhone 3G S rigere.
Der er ret mange, der gerne vil byde 500 kr. Jeg forslår, at du sælger din telefon i en form for timeshare-løsning, hvor de mange købere så har telefonen fx en uge hver, hvorefter den så skal sendes videre til den næste i rækken.
Daniel-Dane (57) skrev:#54
En aftale er bindende omend den er indgået mundtligt eller skriftligt jævnfør Aftaleloven af 1917.
Madi har fremsat en opfordring til at gøre tilbud hvorefter folk har budt diverse ting og sager, hvorefter Madi vælger at acceptere tilbud alle tilbud på 500 kroner.
Kilde: Grundbog i erhvervsret af Jørn Peder Nielsen, V. Aa. Hedeskov med flere, forlaget DURA I/S. ISBN: 978-87-90564-03-2
I så fald:Makeybussines (63) skrev:Det er den vi snakker om ja :D
Hej, Madi!
Du ytrede, at du ønsker at sælge telefonen for femhundrede kroner. Da dit "svar på tilbud er bindende for afgiveren" jf. Aftalelovens §1, vil jeg med glæde købe telefonen for de proklamerede 500 kroner. Venligst svar tilbage med konto- og registreringsnummer, med mindre en anden overførselsform ønskes.
Mvh
Daniel Nielsen
Jeg bød godt nok 700 kroner, men det gør nok ikke den store juridiske forskel, når jeg hiver ham i retten.
Makeybussines (60) skrev:Daniel-Dane (57) skrev:#54
En aftale er bindende omend den er indgået mundtligt eller skriftligt jævnfør Aftaleloven af 1917.
Madi har fremsat en opfordring til at gøre tilbud hvorefter folk har budt diverse ting og sager, hvorefter Madi vælger at acceptere tilbud alle tilbud på 500 kroner.
Kilde: Grundbog i erhvervsret af Jørn Peder Nielsen, V. Aa. Hedeskov med flere, forlaget DURA I/S. ISBN: 978-87-90564-03-2
Makeybussines (60) skrev:Daniel-Dane (57) skrev:#54
Satans! Der fik du mig. Jeg skal sku ikke i retten! Telefonen er din for de 500 som lovet. Kan du ikke give min dem kontakt, du kan smide dem i den nærmeste park inden solopgang, så lover jeg at sende dig mi iPhone bagefter !
Ps. Moralfag
Hehe. Man må sige, at du pludselig tager tingene meget seriøst. Men jeg vil nu alligevel gøre mig forsøget, da et par stykker herinde berettiget til den! :D
Jeg vil anbefale at betale med en eller anden form for kort i stedet for at foretage en bankoverførsel. I tilfælde af at du ikke modtager varen dækker banken/PBS såfremt et betalingskort er anvendt, med bankoverførsler er pengene bare tabt.
Note til folket: Næste gang der kommer en sælger, få fat i nogle kontaktoplysninger før i begynder at trolle så vi kan stalke folk noget mere før de binder sig til en aftale de gerne vil løbe fra igen.
Note til folket: Næste gang der kommer en sælger, få fat i nogle kontaktoplysninger før i begynder at trolle så vi kan stalke folk noget mere før de binder sig til en aftale de gerne vil løbe fra igen.
Der var noget med, at Visa og Dankort ikke dækkede på helt samme måde.
Der var noget med, at Visa og Dankort ikke dækkede på helt samme måde.
Det ved jeg ikke så meget om, med et VISA skulle man vidst være ret sikker. Hvilket får mig til at tænke på eBay's samarbejde med Paypal så man har stort set samme sikkerhed, hvor de dækker varens pris og fragt. Forstår ikke at folk der vil lave auktioner, ikke smider dem på eBay i stedet... Næ nej, de skal sq på Newz.dk's forum...
Makeybussines (67) skrev:Jeg vil anbefale at betale med en eller anden form for kort i stedet for at foretage en bankoverførsel. I tilfælde af at du ikke modtager varen dækker banken/PBS såfremt et betalingskort er anvendt, med bankoverførsler er pengene bare tabt.
Du er da lidt af en verdensmand. Du må gerne få mine kontaktinformationer hvis du ønsker at køre en retssag mod mig, det vil jeg gerne stille op i
Kan kun finde de 114 største .. Vil du finde de sidste 386?
http://da.wikipedia.org/wiki/Danmarks_st%C3%B8rste...
http://da.wikipedia.org/wiki/Danmarks_st%C3%B8rste...
vandfarve (78) skrev:Vi har verdens bedste stalkere. Jeg er sikker på, at det vil være vores mindste problem, ikke Lingie?
Madi (70) skrev:Makeybussines (67) skrev:Jeg vil anbefale at betale med en eller anden form for kort i stedet for at foretage en bankoverførsel. I tilfælde af at du ikke modtager varen dækker banken/PBS såfremt et betalingskort er anvendt, med bankoverførsler er pengene bare tabt.
Du er da lidt af en verdensmand. Du må gerne få mine kontaktinformationer hvis du ønsker at køre en retssag mod mig, det vil jeg gerne stille op i
Ser ikke problemet?
ja.. 3600kr for en skod telefon og så er den brugt, og du har haft dine wanker fingre om den... puha
vandfarve (78) skrev:Vi har verdens bedste stalkere. Jeg er sikker på, at det vil være vores mindste problem, ikke Lingie?
Too easy. Giv ham et kald på 60150000.
vil du chatte med mig på msn ?
Desuden er det ret nedladende det du skriver... mit var ment som kompliment du er lækker... nu skal du ikke blive for personlig
Desuden er det ret nedladende det du skriver... mit var ment som kompliment du er lækker... nu skal du ikke blive for personlig
har ikke mere taletid... har jo smidt alle mine 500kr i en park... sdem skulle jeg lige have brugt til at tanke op for.
Hey, jeg finder bare infoen - hvad mine klienter vælger at gøre med den, vil jeg ikke blande mig i.
Men jeg må da alligevel indrømme, at jeg fik mig en hurtig spiller til dit billede. Lad os håbe, at SlettetBruger ikke ser det, for så er du på røven. - Den mand har en skræmmende mængde seksualenergi...
Men jeg må da alligevel indrømme, at jeg fik mig en hurtig spiller til dit billede. Lad os håbe, at SlettetBruger ikke ser det, for så er du på røven. - Den mand har en skræmmende mængde seksualenergi...
LinguaIgnota (90) skrev:Er det her dig, Mathias? Din fucking frækkert.
Det må du kunne gøre bedre? det er ikke mig
LinguaIgnota (98) skrev:Hey, jeg finder bare infoen - hvad mine klienter vælger at gøre med den, vil jeg ikke blande mig i.
Nej du kan da ikke stå til regnskab med hvad andre folk gør.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.