mboost-dp1
S: Iphone 3GS sort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Nein, der er ikke noget navn på DBA, og dit nummer står ikke i bogen, din sneaky bastard.
Jensen kommer fra "mathias+madi" on ze Google. Jeg tror, han dyrker Judo.
Jensen kommer fra "mathias+madi" on ze Google. Jeg tror, han dyrker Judo.
Nej nej, jeg er ligeglad med Facebook. Jeg vil hellere finde et billede af jeres 185 kvm. store hus.
Du bor i kælderen på 84 kvm.? Nice.
Du bor i kælderen på 84 kvm.? Nice.
gnarfsan (111) skrev:Skrive det rundt omkring på rastepladstoiletter vel sagtens?
Troels Christiansen
[email protected]
Madi (118) skrev:Du synes ikke du er godt lidt over stregen nu?
Nah. Jeg undlod med vilje at poste et Facebook-link.
FUCK hvis det er ham der mathias madi jensen på face,,, så har jeg godt nok fælles venner med ham...
wn1 (125) skrev:FUCK hvis det er ham der mathias madi jensen på face,,, så har jeg godt nok fælles venner med ham...
Det er det heller ikke, så ro på.
Madi (120) skrev:Troels Christiansen
[email protected]
Send ham en mail, han vil sikkert blive glad ;)
vandfarve (133) skrev:Jeg fatter simpelthen ikke, hvordan han gør det. Han må jo være supermand... Det er vel også klart, når han ser SÅÅÅ godt ud.
Altså, Lingie.
Det er faktisk slet ikke så svært, hvis du har lidt tid, tænker lidt kreativt, så kan du få alle de informationer du ønsker.
plazm (134) skrev:vandfarve (133) skrev:Jeg fatter simpelthen ikke, hvordan han gør det. Han må jo være supermand... Det er vel også klart, når han ser SÅÅÅ godt ud.
Altså, Lingie.
Det er faktisk slet ikke så svært, hvis du har lidt tid, tænker lidt kreativt, så kan du få alle de informationer du ønsker.
Vi kan ikke udelukke, at Failfarve var sarkastisk. Han har i hvert fald ved en tidligere lejlighed proklameret, at jeg ligner Ronsons grimme tvillingebror.
- Den mand er så modbydelig i sin mund. :(
jeldtoft (136) skrev:Madi: http://i42.tinypic.com/10wr2fl.jpg
Det er et godt, dog gammelt billed! har du gemt flere gode :)?
er jeg den eneste der tænker at madi lige nu sidder og har fundet baseball battet frem og er parat til at hoppe på hans scooter og køre til den første nørd der mobber ham på nettet han kan.
Colapusheren (144) skrev:Skid da på Madi's nummer .. Skaf søsterens!
Det har jeg da selvfølgelig også.
Og den mailadresse, der er tilknyttet Facebook.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.