mboost-dp1
S: wow acc
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg søger en køber til min wow acc, jeg er groet fra spillet efter at have spillet siden closed beta.
Den består af en lvl80 tauren warrior, med et tank set der er klar til den icecrown raid instance, et dps set der ligger omkring 5k dps i 25mans, den har self også duel spec.
Og en lvl 80 undead rogue der er gearet med naxx/bagde gear.
Begge har epic flying mount.
Acc har aldrig været byttet før, den har aldrig fået tilsendt købt guld, og den har ingen warnings fra blizzard/gms.
Alle der kunne tænke sig at se deres armory bedes skrive i den her thread eller sende mig en email på [email protected]
skal lige siges at med i handlen er:
En blizzard auth(jeg skal nok betale fragt)
En scanning af alle 3 cd keys + mit kørekort.
Alt mit kontact infomation tlf, adresse ovs
Det vil være lækkert hvis handlen kunne foregå person til person, jeg befinder mig i hobro(ligger mellem aalborg og randers) men handel per tlf/email er også muligt.
Den består af en lvl80 tauren warrior, med et tank set der er klar til den icecrown raid instance, et dps set der ligger omkring 5k dps i 25mans, den har self også duel spec.
Og en lvl 80 undead rogue der er gearet med naxx/bagde gear.
Begge har epic flying mount.
Acc har aldrig været byttet før, den har aldrig fået tilsendt købt guld, og den har ingen warnings fra blizzard/gms.
Alle der kunne tænke sig at se deres armory bedes skrive i den her thread eller sende mig en email på [email protected]
skal lige siges at med i handlen er:
En blizzard auth(jeg skal nok betale fragt)
En scanning af alle 3 cd keys + mit kørekort.
Det vil være lækkert hvis handlen kunne foregå person til person, jeg befinder mig i hobro(ligger mellem aalborg og randers) men handel per tlf/email er også muligt.
#2 Vel kun hvis mailen er registeret til accounten, eller har du fået link til armory?
Men vil godt gøre opmærksom på http://newz.dk/forum/wow-account-salg/konsekvenser... eftersom at du ikke nævner noget om det.
Men vil godt gøre opmærksom på http://newz.dk/forum/wow-account-salg/konsekvenser... eftersom at du ikke nævner noget om det.
Det link glemte jeg lige :)
Og nej jeg har ikke anmeldt personen, men er ret sikker på at det bliver gjort af andre.
Det link glemte jeg lige :)
Og nej jeg har ikke anmeldt personen, men er ret sikker på at det bliver gjort af andre.
Jeg kan ikke se der er noget "troll" over min post.
Jeg undrer mig bare over at der konstant er folk der melder sig ind på Newz.dk bare for at sælge sin wow account, uden at bruge 2 sekunder på at se hvad siden handler om.
Jeg undrer mig bare over at der konstant er folk der melder sig ind på Newz.dk bare for at sælge sin wow account, uden at bruge 2 sekunder på at se hvad siden handler om.
Dullemarc (5) skrev:Desvære for dem der sidder og leger carepolice kan jeg kun skuffe dem med intet i min post kan bruges til at anmelde noget som helst med :)
Hmm....
Dette indlæg viser tydeligt at du er fuldt vidende om at du ikke må sælge din account og dermed gør det i ond tro.
Virkeligt genialt.
Desuden undrer jeg mig over at du ikke har inkluderet dette:
http://alturl.com/cdbi skrev:Skal lige gøre opmærksom på ifølge gamereactor regler at der er ulovligt ifølge blizzards eula at sælge accounts og det medfører et permanet ban hvis det bliver opdaget.
1. Det er ikke ulovligt i henhold til dansk lovgiving
Tro det eller ej, da jeg har købt det, betyder det at spillet er mit og ønsker jeg at sælge det, står det mig frit for
2. Ja det er et brud på blizzards eula, og hvadså?
Alle der sælger og køber en acc. ved vel dette.
3. Hvis i ikke er interesseret i min acc. hvorfor er i så inde på den?
Tro det eller ej, da jeg har købt det, betyder det at spillet er mit og ønsker jeg at sælge det, står det mig frit for
Jakob Jakobsen (8) skrev:Hmm....
Dette indlæg viser tydeligt at du er fuldt vidende om at du ikke må sælge din account og dermed gør det i ond tro.
Virkeligt genialt.
Desuden undrer jeg mig over at du ikke har inkluderet dette:http://alturl.com/cdbi skrev:Skal lige gøre opmærksom på ifølge gamereactor regler at der er ulovligt ifølge blizzards eula at sælge accounts og det medfører et permanet ban hvis det bliver opdaget.
Kan det være fordi det her ikke er game reactor?
Dullemarc (10) skrev:Alle der sælger og køber en acc. ved vel dette.
Hvorfra skulle personen der køber accounten vide dette hvis du ikke informerer dem om det?
Desuden er det netop svindel at du sælger et produkt uden at gør opmærksomme på så store fejl ved det.
Jakob Jakobsen (12) skrev:Hvorfra skulle personen der køber accounten vide dette hvis du ikke informerer dem om det?
Desuden er det netop svindel at du sælger et produkt uden at gør opmærksomme på så store fejl ved det.
Så er det jo heldigt at du var her til at infomere folk omkring de store farer omkring salg af wow accs :)
Dullemarc (10) skrev:1. Det er ikke ulovligt i henhold til dansk lovgiving
Du har købt den kopi ja, men i de fleste f.eks. film (ved godt det er et spil) står der at videre distribution/salg ikke er tilladt af privatpersoner.
Desuden, har du kun købt spillet og ikke accounten.
For teknisk set ejer du ikke accounten, du lejer den :), ellers ville blizzard ikke kunne banne accounts da de ikke ville have nogen ret til at bestemme over den.
Du ejer ikke en hujende fis.
Du har købt en licens til at spille spillet, hvis man bryder den licens skal man levere spillet tilbage eller destruere cd'en.
Når du køber film og spil køber du reelt bare det privilegie at du kan se filmen, du ejer ikke engang mediet det ligger på.
Du har købt en licens til at spille spillet, hvis man bryder den licens skal man levere spillet tilbage eller destruere cd'en.
Når du køber film og spil køber du reelt bare det privilegie at du kan se filmen, du ejer ikke engang mediet det ligger på.
Jaaaamen.... for fanden drenge...
GROW UP!
Find sgu da noget andet at bruge jeres energi på.. hvis han vil sælge hans account - lad ham.
Hvis i ikke vil købe den, så drop sgu da at poste i den her tråd.
Han tager en chance ved at sælge den
Køber tager en chance ved at købe den
Lad de to interressanter løse det sammen og brug jeres energi på noget andet end at køre det her hetz fordi i er åh så lovlydige brugere der hverken har pirat software, pirat film eller ulovlige mp3'er på jeres computere.
Christ...
GROW UP!
Find sgu da noget andet at bruge jeres energi på.. hvis han vil sælge hans account - lad ham.
Hvis i ikke vil købe den, så drop sgu da at poste i den her tråd.
Han tager en chance ved at sælge den
Køber tager en chance ved at købe den
Lad de to interressanter løse det sammen og brug jeres energi på noget andet end at køre det her hetz fordi i er åh så lovlydige brugere der hverken har pirat software, pirat film eller ulovlige mp3'er på jeres computere.
Christ...
Hvorfor gider folk kommentere på regler vedr. WoW-accounts? Er der nogensinde blevet købt en her på newz? Virker ikke som om der er nogen der er interesserede i de posts - udover selvf at komme med "gode råd" :)
Dullemarc (10) skrev:1. Det er ikke ulovligt i henhold til dansk lovgiving
Det er ulovligt ikke at informere kunder om eventuelle fejl og mangler ved et produkt under salg... Så jo det er skam ganske ulovligt i DK også når du ignorerer de negative aspekter ved dit "salg"...
Din holdning er altså at man:
- generelt ikke skal bekymre sig om andre
- ikke har ret til at kritisere noget ulovligt hvis man selv på et eller andet tidspunkt har overtrådt loven
?
Hvis man forfulgte den politik til sin yderste konsekvens ville det vist være forbrydernes paradis.
Nu behøver man naturligvis ikke gå anvende den konsekvent, men konsekvent anvendelse er altid en god lille øvelse for at checke om noget giver mening.
Din holdning er altså at man:
- generelt ikke skal bekymre sig om andre
- ikke har ret til at kritisere noget ulovligt hvis man selv på et eller andet tidspunkt har overtrådt loven
?
Hvis man forfulgte den politik til sin yderste konsekvens ville det vist være forbrydernes paradis.
Nu behøver man naturligvis ikke gå anvende den konsekvent, men konsekvent anvendelse er altid en god lille øvelse for at checke om noget giver mening.
Kæft i keder jer på newz.dk når i blander jer i andres folks sager konstant.
Lad dog for folk købe og sælge mmo accounts hvis de lyster, det er ikke mr casual gamer der køber dem alligevel og folk ved udemærket der er en risiko ved at købe dem.
Så luk dog røven og kom videre med jeres liv.
Lad dog for folk købe og sælge mmo accounts hvis de lyster, det er ikke mr casual gamer der køber dem alligevel og folk ved udemærket der er en risiko ved at købe dem.
cyandk (22) skrev:Kæft i keder jer på newz.dk når i blander jer i andres folks sager konstant.
De folk der selv gør klart for eventuelle kunder at der er en risiko vedrørende købet af kontoen bliver helt sikkert ikke kommenteret på... I hvert fald ikke af mig! man så det også for et par dage siden i en tråd hvor vedkommende gjorde det klart fra starten at der var tale om en reklame og at vedkommende selv stod bag det... Folk roste endda manden... Det kunne man jo også bare gøre... Altså undlade at "forsøge" at snyde folk...
Jeg er en ivrig samler af disse brugte WoW accounts, jeg har i skrivende stund opnået en samling på hele 73 accounts og jeg ønsker derfor at byde over 1000 kr over #24 til et samlet bud på 3000 kr.
Jeg synes det er sjovt, at vi på meget få dage kan få sat gang i præcis den samme diskussion (og det sker hver eneste gang)...
"Det er ulovligt!"
"Nej, det er ikke ifølge dansk lovgivning"
"Men du bryder EULA"
"Jeg er ligeglad"
"Jeg har slettet min karakter, så jeg sælger bare en tom bruger"
"Du cheater!"
... Den sidste er min favorit.
"Det er ulovligt!"
"Nej, det er ikke ifølge dansk lovgivning"
"Men du bryder EULA"
"Jeg er ligeglad"
"Jeg har slettet min karakter, så jeg sælger bare en tom bruger"
"Du cheater!"
... Den sidste er min favorit.
#27 Jeg kan ikke helt se hvad det er du synes er sjovt? At folk bliver ved med at sige folk burde informere om at det er brud på brugsrettighederne eller at folk brokker sig over at det bliver påtalt? For jeg må ærligt indrømme at jeg ville synes det var mærkeligt hvis du som en del af staff synes det var helt igennem åndssvagt at folk bliver ved med at minde købere om at der er risici vedrørende handlen...
Ok, det kan være jeg misforstår noget, men her står da at man godt må sælge?
B. You may permanently transfer all of your rights and obligations under the License Agreement to another only by physically transferring the original media (e.g., the CD-ROM or DVD you purchased), all original packaging, and all Manuals or other documentation distributed with the Game; provided, however, that you permanently delete all copies and installations of the Game in your possession or control, and that the recipient agrees to the terms of this License Agreement. The transferor (i.e., you), and not Blizzard, agrees to be solely responsible for any taxes, fees, charges, duties, withholdings, assessments, and the like, together with any interest, penalties, and additions imposed in connection with such transfer.
@29
http://www.worldofwarcraft.com/legal/eula.html skrev:Service and Terms of Use.
You must accept the Terms of Use in order to access the Service and play the Game. The Terms of Use agreement governs all aspects of game play. You may view the Terms of Use by visiting the following website: http://www.worldofwarcraft.com/legal/termsofuse.sh... .....
http://www.worldofwarcraft.com/legal/termsofuse.shtml skrev:
Terms of Use - Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.
Blizzard does not recognize the transfer of WoW Accounts or Blizzard Accounts (each an "Account"). You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Game. You agree that you have no right or title in or to any such content, including without limitation the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with the Account or stored on the Service. Blizzard does not recognize any purported transfers of virtual property executed outside of the Game, or the purported sale, gift or trade in the "real world" of anything that appears or originates in the Game. Accordingly, you may not sell in-game items or currency for "real" money, or exchange those items or currency for value outside of the Game.
#31: Det er lidt snørklet, men jeg tror vi kan konkludere følgende:
Man må ikke sælge sin account.
Man må godt sælge sit spil og alle derunderliggende beføjelser (herunder account).
Altså må man kun sælge sin account hvis man også sælger samtlige medier og sletter spillet fra sin PC.
Man må ikke sælge sin account.
Man må godt sælge sit spil og alle derunderliggende beføjelser (herunder account).
Altså må man kun sælge sin account hvis man også sælger samtlige medier og sletter spillet fra sin PC.
#32 jeg må indrømme at jeg tolker det som at du sagtens må sælge dit produkt videre... Men din konto må du ikke sælge, hvilket vil sige at så længe cd-key'en er brugt er det lidt ubrugeligt at sælge, men selvfølgelig må du godt det... Bare ikke hvis din account følger med..
#32 næsten.
Herved har du ej ejerskab over "Account"
Med videre TOS - § 11 "Ownership/Selling of the Account or Virtual Items." må du ej forhandle "Account" osv.
Lidt hurtigt og kort sagt.:
EULA omhandler kun det du står med fysisk i hånden samt det der ligger på medfølgende medier.
TOS omhandler "Servicen" hermed alt data lagret hos Blizzard som din account, karaktere og hvad der eller hører til.
Så ja #33 har fanget den.
http://www.worldofwarcraft.com/legal/eula.html skrev:EULA - § 4 stk. B.:
Omhandler kun det fysiske materiel.
http://www.worldofwarcraft.com/legal/termsofuse.shtml skrev:Ref TOS - § 7
No Ownership Rights in Account.
NOTWITHSTANDING ANYTHING TO THE CONTRARY HEREIN, YOU ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT YOU SHALL HAVE NO OWNERSHIP OR OTHER PROPERTY INTEREST IN THE ACCOUNT, AND YOU FURTHER ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT ALL RIGHTS IN AND TO THE ACCOUNT ARE AND SHALL FOREVER BE OWNED BY AND INURE TO THE BENEFIT OF BLIZZARD.
Herved har du ej ejerskab over "Account"
Med videre TOS - § 11 "Ownership/Selling of the Account or Virtual Items." må du ej forhandle "Account" osv.
Lidt hurtigt og kort sagt.:
EULA omhandler kun det du står med fysisk i hånden samt det der ligger på medfølgende medier.
TOS omhandler "Servicen" hermed alt data lagret hos Blizzard som din account, karaktere og hvad der eller hører til.
Så ja #33 har fanget den.
#36: Deraf "tror". Havde jeg læst det, som #35 havde skrevet, havde du været enig i min konklusion og dermed medgivet at du havde konkluderet det samme.
#33->35: Ah, right. Så nej, man må ikke sælge sin account - men gerne sit spil... Hvilket egentlig er sært når man nu skal flytte sin account til battle.net da det giver mulighed for gen-download (og installation) af netop ens spil. Oh well.
#33->35: Ah, right. Så nej, man må ikke sælge sin account - men gerne sit spil... Hvilket egentlig er sært når man nu skal flytte sin account til battle.net da det giver mulighed for gen-download (og installation) af netop ens spil. Oh well.
Et "godt" skrevet regelsæt skal være så tvetydigt som muligt og bør ikke være for alm. mennesker.
Det har flere fordele, de aner ikke hvad der er ment og derved kan ikke gennemskue konsekvens ved at prøvning ved domstol/advokat. Med videre noget synes at lovligt men kan tvistes til at være modsat alligevel med rette jury og dommer.
Er det fair, nej, da udgangspunktet er ikke for at give klart forståeligt overblik for bruger men heller FUD
Det har flere fordele, de aner ikke hvad der er ment og derved kan ikke gennemskue konsekvens ved at prøvning ved domstol/advokat. Med videre noget synes at lovligt men kan tvistes til at være modsat alligevel med rette jury og dommer.
Er det fair, nej, da udgangspunktet er ikke for at give klart forståeligt overblik for bruger men heller FUD
Dullemarc (1) skrev:En scanning af alle 3 cd keys + mit kørekort.
Hvor meget er denne information alene ikke værd for en scammer? Jeg syns det er et godt pakketilbud! - Et middelmådigt spil til teenagere og det meste information til at stjæle hans identitet og formodentlig nok til at oprette lån i hans navn...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.