mboost-dp1
wow acc - 2x 80 mage + warrior
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
MAGE. 4/5 T10, fuld enchantet & Gemmet. 50 mounts. 75 pets. Dual specced, exalted med stortset alt hvad der er brugbart.
Enchanting 450/450 - tailoring 450/450
Kanon endgame raider!
WARRIOR 2/5 T10.5, 1xT10 gearet. fuld enchantet & Gemmet. Dual specced. Bruges primært til endgame raid tanking!
En masse alts! et par lvl 70ere, plus lidt low levels, også allys :)
Der er 30000G spredt på de to chars
Begge på Stormrage, ally! Armory links fås via msn!
Det hele sælges samlet, du får cd keys med, secret PW, så du får fuld kontrol over accounten!
Helst face 2 face handel, fordi det er sikrest for begge parter! Ved bankoverførsel, SKAL jeg modtage penge før du får account login!
Jeg fratager mig alt ansvar for accounten efter salg, jeg kan og vil ikke stå inde for hvad du gør med den :)
MSN: [email protected] (og nej terranoob, det er ikke den accounten er bundet til ;) )
Pris starter ved 1700,- og ikke en krone mindre!
Enchanting 450/450 - tailoring 450/450
Kanon endgame raider!
WARRIOR 2/5 T10.5, 1xT10 gearet. fuld enchantet & Gemmet. Dual specced. Bruges primært til endgame raid tanking!
En masse alts! et par lvl 70ere, plus lidt low levels, også allys :)
Der er 30000G spredt på de to chars
Begge på Stormrage, ally! Armory links fås via msn!
Det hele sælges samlet, du får cd keys med, secret PW, så du får fuld kontrol over accounten!
Helst face 2 face handel, fordi det er sikrest for begge parter! Ved bankoverførsel, SKAL jeg modtage penge før du får account login!
Jeg fratager mig alt ansvar for accounten efter salg, jeg kan og vil ikke stå inde for hvad du gør med den :)
MSN: [email protected] (og nej terranoob, det er ikke den accounten er bundet til ;) )
Pris starter ved 1700,- og ikke en krone mindre!
"Terranoob" .. Det må da blive taget som en provokation! :P
Endelig en med lidt udfordring i! Denne tråd har potentiale til at blive ganske underholdene :D
Endelig en med lidt udfordring i! Denne tråd har potentiale til at blive ganske underholdene :D
Okay, den var måske for nem ..
http://forum.gamers-globe.dk/topic/salg-af-wow-acc...
EDIT:
Han har endda postet her før :S
http://newz.dk/forum/koeb-salg/salg-af-wow-account...
http://newz.dk/forum/koeb-salg/wow-account-2-x-lvl...
http://forum.gamers-globe.dk/topic/salg-af-wow-acc...
EDIT:
Han har endda postet her før :S
http://newz.dk/forum/koeb-salg/salg-af-wow-account...
http://newz.dk/forum/koeb-salg/wow-account-2-x-lvl...
Det gør jeg, og det har jeg gjort 4 gange nu :) , men lad os nu sige, at det er den samme account. skulle jeg så sælge den, for at flytte servere, rename osv. på 2 chars, det bliver i sidste ende en virkelig dårlig handel for mig. Lad nu være med at være så dumsmart.
Det gør jeg, og det har jeg gjort 4 gange nu :) , men lad os nu sige, at det er den samme account. skulle jeg så sælge den, for at flytte servere, rename osv. på 2 chars, det bliver i sidste ende en virkelig dårlig handel for mig. Lad nu være med at være så dumsmart.
Colapusheren (8) skrev:Det vil jeg nu tro det er .. Hvem spiller to ens classes op på forskellige accounts?
Dunno.
Jeg fandt dog denne mail-adresse:
[email protected]
her:
http://www.hol.dk/show_user.aspx?uname=nelk
også nævnt her:
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=481891...
Jamen dog, jamen dog. Al den research, og dog ingen beviser på at det er samme account? interessante påstande drenge
dvs. du giver ikke penge tilbage når den bliver lukket pga. EULA(TOS?)-brud.
hurr durr, selvfølgelig giver du ikke pengene tilbage når kontoen bliver lukket pga. TOS brud lige med det samme. Hvor er jeg dum!
hurr durr, selvfølgelig giver du ikke pengene tilbage når kontoen bliver lukket pga. TOS brud lige med det samme. Hvor er jeg dum!
#27 Det hænger vel sammen med det ekstreme tidsforbrug der er i det lort.
Det tvivler jeg nu ret meget på at alle gør.Hrandersen (29) skrev:Det handler vel om, at det er en pænt lang eula at skulle poste hver eneste gang, alle der har eller spillet wow, kender til den.
Du kunne også nøjes med at smide et link og en advarsel om at accounten risikerer at blive lukket ved salg..
Du skriver bare at du fratager dig alt ansvar, ikke at folk risikerer at smide 1700 kr ud af vinduet på ingenting.
Jeg er sikker på at det kunne få mange til at være ligeglade med din annonce, hvis du inkluderede risikoen i den. Men på den anden side er det jo blevet til en sport at finde frem til accounten, så hvem ved :p
Du skriver bare at du fratager dig alt ansvar, ikke at folk risikerer at smide 1700 kr ud af vinduet på ingenting.
Jeg er sikker på at det kunne få mange til at være ligeglade med din annonce, hvis du inkluderede risikoen i den. Men på den anden side er det jo blevet til en sport at finde frem til accounten, så hvem ved :p
Når man læser "fratager sig alt ansvar" tænker folk nok, hvilket ansvar, mon ikke? Er blevet spurgt om risikoen ved det før, og har forklaret når der er blevet spurgt.
Finde frem til min account? 10hif9z, min account email, har ALDRIG været brugt til andet end, lige netop wow, så tror du skal benytte dig af andre ting end lige google :) , hver gang jeg laver nye accounts så bliver det på nye mails. så vil sige held og lykke til dig
Når man læser "fratager sig alt ansvar" tænker folk nok, hvilket ansvar, mon ikke? Er blevet spurgt om risikoen ved det før, og har forklaret når der er blevet spurgt.
Finde frem til min account? 10hif9z, min account email, har ALDRIG været brugt til andet end, lige netop wow, så tror du skal benytte dig af andre ting end lige google :) , hver gang jeg laver nye accounts så bliver det på nye mails. så vil sige held og lykke til dig
Problemet er at du ikke gør opmærksom på at Blizzard kan lukke kontoen uden at tøve hvis den er blevet solgt. Du skriver blot at du fralægger dig alt ansvar (hvilket også er rigtig dårlig stil).
Problemet er at du ikke gør opmærksom på at Blizzard kan lukke kontoen uden at tøve hvis den er blevet solgt. Du skriver blot at du fralægger dig alt ansvar (hvilket også er rigtig dårlig stil).
Kan godt følge dig, MEN, jeg ved, hvor meget der skal til før at en account bliver bannet, ja jeg har selv købt accounts før, og ved hvor meget man skal råbe op om det før den bliver bannet, lad mig give dig et par eksempler (ændre navn Fra Peter til Anna under acc management, åbne en ticket til GM skrive følgende "HI! i'm an idiot, i just bought this account, please ban me and rape my ass") og hvis man er så skide dum, så skal man satme heller ikke have en garanti på en account, hvis folk er villige til at smide penge efter en account, vil man også undersøge om der er en risiko.
Og du kan sige lige hvad du vil, når jeg har kontakt med en evt. køber, fortæller jeg dem altid, at det er deres eget problem, hvis den bliver lukket, så må der vel for fanden ringe en klokke i folks hoved, og en lille stemme der fortæller dem at der er en risiko for at den bliver lukket
Kan godt følge dig, MEN, jeg ved, hvor meget der skal til før at en account bliver bannet, ja jeg har selv købt accounts før, og ved hvor meget man skal råbe op om det før den bliver bannet, lad mig give dig et par eksempler (ændre navn Fra Peter til Anna under acc management, åbne en ticket til GM skrive følgende "HI! i'm an idiot, i just bought this account, please ban me and rape my ass") og hvis man er så skide dum, så skal man satme heller ikke have en garanti på en account, hvis folk er villige til at smide penge efter en account, vil man også undersøge om der er en risiko.
Og du kan sige lige hvad du vil, når jeg har kontakt med en evt. køber, fortæller jeg dem altid, at det er deres eget problem, hvis den bliver lukket, så må der vel for fanden ringe en klokke i folks hoved, og en lille stemme der fortæller dem at der er en risiko for at den bliver lukket
Så længe der ikke er specificeret at fortrydelsesretten bortfalder, er der en fortrydelses ret på 14 dage.
Hrandersen (39) skrev:Og du kan sige lige hvad du vil, når jeg har kontakt med en evt. køber, fortæller jeg dem altid, at det er deres eget problem, hvis den bliver lukket
Det er også gement at vente med at sige den slags til allersidste øjeblik.
Enhver ved jo, at jo længere folk er i en købsprocess, jo mere villig er de til at gennemføre købet, hvis uventede forbehold skulle dukke op.
Akkurat samme grund til at teleselskaber bliver dunket i hovedet for ikke at oplyse gebyrer, osv. på deres websites.
Wickedmike (40) skrev:Så længe der ikke er specificeret at fortrydelsesretten bortfalder, er der en fortrydelses ret på 14 dage.
Ikke ved privat handel.
Jeg ville ikke røre de to konti's nu:
E-mail Has Been Sent
Your request has been submitted successfully. We will be back in touch with you as soon as we have an answer or solution for you, or if we require additional information to help resolve this issue.
Terra - Posioned fruit is poisened fruit :)
E-mail Has Been Sent
Your request has been submitted successfully. We will be back in touch with you as soon as we have an answer or solution for you, or if we require additional information to help resolve this issue.
Terra - Posioned fruit is poisened fruit :)
Hrandersen (43) skrev:#41
skal du ikke i skole? eller ind og spille sims 3 ;)
HOV HOV HOV! Så fister, så stopper du! Du kan sælge alle de wow-acc's du vil for mig, hell, du kan sælge stoffer herinde for min skyld, I don't care. Men fornærm ikke The Sims! De små grønne krystaller er en del af mit blod, du kan se grønt glimmer i huden på mig, hvis du går tæt nok på! Jeg ville bytte min mor for næste udvidelse, hvis den også kunne lave mad til mig (den feature må de arbejde på). Jeg pudser lamaer, kødædende koplanter, lyserøde flamingoer, sociale kaniner, grædende klovne og havenisser på dig!
Genzo, hold nu bare kæft :)
Oh vær så venlig at dunk mig i hovedet, du vise mand!
for en god ordens skyld, så vil jeg lige nævne, at du kan skrive ligeså meget til blizz som du nu vil, du har ikke min email som accounten er registreret med, du har ikke cpr nr, eller noget somhelst andet som peger mod min account, ikke det mindste. så hvorfor stopper du ikke bare med at lege politimand på nettet. Der er jo ingen af de accounts du har meldt som er blevet lukket, ikke en eneste så spild dog din tid på noget andet. ligegyldige idiot :)
Me loves you <3
Oh vær så venlig at dunk mig i hovedet, du vise mand!
for en god ordens skyld, så vil jeg lige nævne, at du kan skrive ligeså meget til blizz som du nu vil, du har ikke min email som accounten er registreret med, du har ikke cpr nr, eller noget somhelst andet som peger mod min account, ikke det mindste. så hvorfor stopper du ikke bare med at lege politimand på nettet. Der er jo ingen af de accounts du har meldt som er blevet lukket, ikke en eneste så spild dog din tid på noget andet. ligegyldige idiot :)
Me loves you <3
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.