mboost-dp1
wow acc - 2x 80 mage + warrior
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hrandersen (52) skrev:#51
Jamen, hvorfor skulle jeg det?
Fordi du kunne være en af de svin der masseproducerer og sælger konti for at tjene penge.
At du prøver igen taler jo ikke ligefrem imod ovenstående.
#54 Næh men som du jo selv pointere så betyder det ikke at du sælger den samme account, men det kan muligvis være den samme.
Ndrskv (49) skrev:#47
Er lidt nysgerrig... har du nogensinde tjekket om nogle af alle de konti du har meldt, er blevet slettet/banned?
Er blevet emailet for ydeligere informationer et par gange, men sprøger alrdig ind til hvad de gør...selv om det at kontrollere IP-range ikke er noget der kræver en doktorgrad...specielt ikke med alle de oplysninger spillet selv sender til Blizzard.
terracide (56) skrev:Ndrskv (49) skrev:#47
Er lidt nysgerrig... har du nogensinde tjekket om nogle af alle de konti du har meldt, er blevet slettet/banned?
Er blevet emailet for ydeligere informationer et par gange, men sprøger alrdig ind til hvad de gør...selv om det at kontrollere IP-range ikke er noget der kræver en doktorgrad...specielt ikke med alle de oplysninger spillet selv sender til Blizzard.
FINISH HIM!
Damn det her er bare bedre end en halvdårlig film. Mener efterhånden at alle ved at ved salg af WoW-Accounts risikerer man at den blir lukket eller i det mindste suspended for nu er HrA jo ikke den første der prøver at sælge sin/sine acc. Men i bund og grund handler det jo om at HrA ikke fortæller dette men kun frasiger sig selv alt ansvaret og det holder sgu ikke syntes det minder om at købe et hus hvor der er en smule ild i og man ender måske med at sidde med ikke en skid andet end et hul i tegnedrengen. Men et råd HrA sælg den dog på Ebay eller et andet online aktionshus for når du så har givet dine infos videre bliver din account ninjaet og så står du som den dumme og skal til at forklare Blizzard hvordan det hænger sammen(sikkert en løgn).
Ndrskv (57) skrev:#56
Kunne jo godt være at du selv spillede (O_O) og tjekkede de konti du meldte... Eller kendte nogen der gjorde... Kunne være sjovt at høre hvor mange der reelt får lukket deres konto efter de er blevet meldt...
Har spillet WoW i 6 måneder, da jeg fik det i gave....men fandt det meget kedeligt, så jeg droppede det da jeg selv skulle til at betale.
Så da jeg faldt over EVE - Online, et MMO med konsekvenser og intet endgame...så var jeg solgt.
#60 Vi er 100% enige på Wow.. spillede det selv, fordi jeg havde lovet mine venner at vi skulle spille noget online. Da den "forpligtigelse" så forsvandt, så var jeg også væk på stedet.
Men:
EVE.. det havde jeg lige godt aldrig troet!
Det er - "om muligt" - endnu mere formålsløst end Wow.
Men:
EVE.. det havde jeg lige godt aldrig troet!
Det er - "om muligt" - endnu mere formålsløst end Wow.
Ndrskv (62) skrev:But, lets face it... Ser vi bort fra underholdningsværdien, så er alle computerspil formålsløse...
Nej.
#61:
Det spil passer mig perfekt.
Skill trainer realtime, du behøver ikke være logget ind for at øge dine skills.
Du kan nakke alle...hvis du tør...none-consensual PVP FTW!!!
En stor verden...du kan IKKE gemme dig.
Siger dine ting *BA-DA-BUM*...så er de væk...ikke noget fis med f.eks 10% skade...det er LOST!!!
Der er intet som et gank, der får folk til at emo-rag-quit...når de finder ud af at bordet fanger og at whine til GM's hjælper ikke.
For slet ikke at snakke om corp/alliance infiltration ect.
Det spil passer mig perfekt.
Skill trainer realtime, du behøver ikke være logget ind for at øge dine skills.
Du kan nakke alle...hvis du tør...none-consensual PVP FTW!!!
En stor verden...du kan IKKE gemme dig.
Siger dine ting *BA-DA-BUM*...så er de væk...ikke noget fis med f.eks 10% skade...det er LOST!!!
Der er intet som et gank, der får folk til at emo-rag-quit...når de finder ud af at bordet fanger og at whine til GM's hjælper ikke.
For slet ikke at snakke om corp/alliance infiltration ect.
Militæret bruger det til at lære strategier.
Flyvevåbnet og civile piloter bruger det til at lære at flyve.
Kiruger bruger det til at lære at operere.
Ældre er begyndt at bruge Wii til at styrke kroppen og få bedre koordination samt balance.
Man kan blive ved og ved.
Militæret bruger det til at lære strategier.
Flyvevåbnet og civile piloter bruger det til at lære at flyve.
Kiruger bruger det til at lære at operere.
Ældre er begyndt at bruge Wii til at styrke kroppen og få bedre koordination samt balance.
Man kan blive ved og ved.
………………..,-~*’`¯____`*~,
…………..,-~*`____________¯`*-,
………,-~*_____________________*-,
……,-*________________________.\
….;*`_____________,-~*~-,______\
…..\____________/………\;;;;______,-`~-,
…...\_________,-*………..`~-~-,…(.(¯`*,`,
…….\______,-~*…………………)_-\..*`*;..)
……..\,-*`¯,*`)…………,-~*`~.………….../
……...|/.../…/~,…...-~*,-~*`;……………./.\
……../.../…/…/..,-,..*~,.`*~*…………….*...\
…….|.../…/…/.*`...\...……………………)….)¯`~,
…….|./…/…./…….)……,.)`*~-,……….../….|..)…`~-,
……/./.../…,*`-,…..`-,…*`….,---…...\…./…../..|……...¯```*~-
…...(……….)`*~-,….`*`.,-~*.,-*……|…/.…/…/…………\
…….*-,…….`*-,...`~,..``.,,,-*……….|.,*...,*…|…...\
……….*,………`-,…)-,…………..,-*`...,-*….(`-,…
…………..,-~*`____________¯`*-,
………,-~*_____________________*-,
……,-*________________________.\
….;*`_____________,-~*~-,______\
…..\____________/………\;;;;______,-`~-,
…...\_________,-*………..`~-~-,…(.(¯`*,`,
…….\______,-~*…………………)_-\..*`*;..)
……..\,-*`¯,*`)…………,-~*`~.………….../
……...|/.../…/~,…...-~*,-~*`;……………./.\
……../.../…/…/..,-,..*~,.`*~*…………….*...\
…….|.../…/…/.*`...\...……………………)….)¯`~,
…….|./…/…./…….)……,.)`*~-,……….../….|..)…`~-,
……/./.../…,*`-,…..`-,…*`….,---…...\…./…../..|……...¯```*~-
…...(……….)`*~-,….`*`.,-~*.,-*……|…/.…/…/…………\
…….*-,…….`*-,...`~,..``.,,,-*……….|.,*...,*…|…...\
……….*,………`-,…)-,…………..,-*`...,-*….(`-,…
Hrandersen (81) skrev:#73.
Dum nok? sjovt nok har jeg fået solgt 2 accounts via newz.dk. nogen købere der vil gøre sig til kende?
så hold nu bare din kæft fjolle :)
Tilykke!
Du har netop indrømmet at du er et egoistisk svin der tjener penge på at svindle naive personer.
Jakob Jakobsen (84) skrev:Hrandersen (81) skrev:#73.
Dum nok? sjovt nok har jeg fået solgt 2 accounts via newz.dk. nogen købere der vil gøre sig til kende?
så hold nu bare din kæft fjolle :)
Tilykke!
Du har netop indrømmet at du er et egoistisk svin der tjener penge på at svindle naive personer.
Og vinderen får en kost!
terracide (82) skrev:.oO(hvis man nu flamebaiter alle wow-sælgeres indlæg, så er der chance for at ingen ser deres salgsposter mere...)
Så skal vi bare huske at rate hinandens indlæg positivt så vores karma ikke går helt i vasken ;)
EDIT: Hvordan kan det være hans karme stadig er 'Neutral'?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.