mboost-dp1
WoW acc sælges. lvl 80
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har rogue lvl 80 med noget t8.5 gear lidt blandet
ellers lige nået lvl 80 med en BE hunter 80 på en anden acc og på en tredje har jeg 55 undead priest og 75+ death knight
alt dette sælges til 2500,-
kan kontaktes på [email protected]
ellers lige nået lvl 80 med en BE hunter 80 på en anden acc og på en tredje har jeg 55 undead priest og 75+ death knight
Nemesis (1) skrev:Jeg har rogue lvl 80 med noget t8.5 gear lidt blandet
Må man spørge hvad det er der fik dig til at oprette dig som bruger, og tilbyde dit acc til salg på siden her?
Mig bekendt skilter Newz.dk da ikke med at sælge wow-accs :P
terra-tøsen har bare ondt i assen over, man kan købe sig til noget, han selv har spildt 5 år på at opnå.
Fuck hvor er det småligt.
Fuck hvor er det småligt.
vandfarve (20) skrev:... og måske også Lingie, hvis vi er heldig!
Pff, din kærlighed til mig kan dårligt beskrives med ord. Så lad os bare konstatere, at du ville æde min afføring med en ske, hvis du fik chancen. Bassemand.
Norrah (29) skrev:#28 Tog mig under 2min af få navn, alder, hvor han bor, telefon nummer, hvor han går til karate.. so on..
Hvad er det du mener du mangler?
For jeg vil garantere dig for at den mail er den som er tilknyttet hans wow account.
Jeg begynder sgu mere og mere at frygte Newz.dk's brugerskare end Politiets EfterRETningstjeneste, når man tænker på deres 1337 skillz.
#31 Jep, det er faktisk sjovt hvor let hans information er tilgængelig.
terracide (13) skrev:Post smidt videre til Blizzard...vi burde næstn forslå at de holder øje med newz.dk pga. alle de tumper der prøver at sælge deres ikke-liv herinde...
Terra - Eller google burde advare om at jeg ikke kan klare WoW-kegler og melder dem på stedet...
Du kan jo ikke klare nogle mennesker der ikke tænker og gør som dig selv?
Andersgc (16) skrev:en tom flaske vand, der kan genfyldes efter behov!
Så topper jeg den, med en fuld flaske vand ... der kan genfyldes efter behov ;p
#alle Nu må I ikke skræmme alle wow sælgerne væk. De her tråde er ofte ret underholdende. :P
Jeg bliver lige nødt til at fodre google lidt:
Newz - Stedet hvor man sælger sine wow accounts!
(Hehehe ... Det må da give et par pladser på Google.)
#45: Fordi der findes utallige steder på nettet der er beregnet til at sælge sin konto, dette er ikke et af dem.
Hvis de bare havde gidet læse lidt her på newz ville de hurtigt finde ud af at de måske ikke skulle sætte den til salg her.
Jeg må derfor konkludere de er ligeglade med deres konto og så prøver jeg at hjælpe dem af med den ;)
Derudover har #46 også ret.
Hvis de bare havde gidet læse lidt her på newz ville de hurtigt finde ud af at de måske ikke skulle sætte den til salg her.
Jeg må derfor konkludere de er ligeglade med deres konto og så prøver jeg at hjælpe dem af med den ;)
Derudover har #46 også ret.
fjols (47) skrev:Fordi der findes utallige steder på nettet der er beregnet til at sælge sin konto, dette er ikke et af dem.
Så langt er jeg enig. Ingen er interesseret i at Newz bliver den nye DBA. Tror jeg da ;-)
Når det så er sagt, så er et nørd forum jo et oplagt sted at sælge en account til et computerspil.
fjols (47) skrev:Hvis de bare havde gidet læse lidt her på newz ville de hurtigt finde ud af at de måske ikke skulle sætte den til salg her.
Ok, så fordi andre har fået den behandling, så skal nytilkomne også? Er det ikke en lidt cirkulær argumentation?
Jeg skulle da læse her pænt længe, hvis jeg skulle opdage problemer med wow salg her, med mindre jeg direkte søgte på det.
#48: Den sidste del var bestemt ikke ment seriøst. Jeg er bare træt af at se de folk opretter kontoer herinde for at sætte en wow konto til salg, klæbe en mail adresse på og aldrig komme tilbage.
#49: For ikke at nævne de mange folk der er blevet scammet, f.eks. ved at sælger har skrevet til Blizzard 2 måneder senere og sagt hans konto er blevet hacket, hvorefter han får den tilbage og sælger den igen.
#49: For ikke at nævne de mange folk der er blevet scammet, f.eks. ved at sælger har skrevet til Blizzard 2 måneder senere og sagt hans konto er blevet hacket, hvorefter han får den tilbage og sælger den igen.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.