mboost-dp1

WoW acc sælges. lvl 80

Gå til bund
Gravatar #51 - gnаrfsan
8. apr. 2010 07:18
Og så vil jeg da forsigtigt vove den påstand at hvis man overvejer at smide 2k efter en raid account, så kender man sgu godt reglerne. Ellers er det ens eget problem, at man bruger et spil, og ikke kender licensbetingelserne. Der er sgu ikke mange, der er dumme nok til at starte ud med at købe en brugt account.
Gravatar #52 - LinguaIgnota
8. apr. 2010 07:57
Jeg troede, det var 4 teh lulz.
Gravatar #53 - fjols
8. apr. 2010 08:06
#52: Selvfølgelig er det derfor, men jeg har sådan brug for at retfærdiggøre det overfor fremmede på nettet.
Gravatar #54 - arne_v
8. apr. 2010 13:27
gnarfsan (51) skrev:
Der er sgu ikke mange, der er dumme nok til at starte ud med at købe en brugt account.

Jeg ved ikke om der er købere.

Men det kan konstateres at der er sælgere.
Gravatar #55 - terracide
9. apr. 2010 18:03
Kan da lige oplyse svaret på mailen:

Greetings Henrik,

Thank you for reporting the behaviour of this player. Rest assured we will investigate this further and take the appropriate action in accordance with our policy.

Regards,

Cédrik R.
Blizzard Entertainment Europe
Blizzard Customer Support
http://eu.blizzard.com/support/index.xml?locale=en...

Gravatar #56 - Tobebech
9. apr. 2010 18:05
#55 Tænk at du gider spilde din tid på, Blizzard gør aldrig noget ved sådan noget, og helt ærligt, syntes jeg også det er bedst sådan.
Gravatar #57 - Chewy
9. apr. 2010 18:08
@56
Du kender vist ikke Terra.....
Gravatar #58 - terracide
9. apr. 2010 18:11
#56:
Tro på det ;)

#57:
Det er faktisk de færreste på newz der kender mig...ud over hvad de tror de kan læse ud af mine poster ;)

Gravatar #59 - arne_v
9. apr. 2010 18:13

Det sidste giver ikke lyst tild et første!

:-)
Gravatar #60 - Chewy
9. apr. 2010 18:16
@58
Eller er det måske nærmere at folk kender Terracide, men ikke kender Henrik?
Gravatar #61 - terracide
9. apr. 2010 18:28
#60:
Det tog så kun ~2år at regne ud *klap*
Gravatar #62 - terracide
9. apr. 2010 18:30
.oO(Og damen er flad af grin nu...)
Gravatar #63 - LinguaIgnota
9. apr. 2010 18:33
terracide (62) skrev:
.oO(Og damen er flad af grin nu...)

Jamen, det er da altid noget, at du morer dig. Instantrimjob.com.
Gravatar #64 - terracide
9. apr. 2010 18:39
Jeg more rmig skam sammen med hende lge nu...Nå tid til at læse godnatbog (biologi) for bonusdatteren...
Gravatar #65 - Zeales
9. apr. 2010 18:58
Tier8.5 og forventer 2500 kr for det? Hold da kæft det er sq da overpris så det batter!
Gravatar #66 - Chewy
9. apr. 2010 19:19
@61
Har så godt nok huseret her fra omkring '01. Men har skam længe været klar over at det er dit "alter ego", og ikke den måde du er på overfor omverdenen IRL.
Men det betyder ikke at jeg er enig med din måde at debattere på.
Misforstå mig ret, du skal være velkommen til at fortsætte som du altid har gjort. Jeg fortsætter så med at rate som jeg altid har gjort.
Og så er vi begge kommet af med vores overskydende damp på hver vores måde :-)
Gravatar #67 - røvskæg
9. apr. 2010 19:22
terracide (64) skrev:
Nå tid til at læse godnatbog (biologi) for bonusdatteren...

En ting er, når du blamere dig med div. crap hardware, men hvis du vil undgå en politianmeldelse, så må du holde de der oplysninger til din katolske præst.
Gravatar #68 - terracide
10. apr. 2010 08:43
røvskæg (67) skrev:
En ting er, når du blamere dig med div. crap hardware, men hvis du vil undgå en politianmeldelse, så må du holde de der oplysninger til din katolske præst.

hvis du kan få en bog om træer (ask, hvidel, øg, eg, osv.) til at blive til noget seksuelt kan jeg bedre forstå du er så muggen med alle de splinter du må have i den blåpandende.

Og at insuniere pædofili er injurier...også på nettet.
Gravatar #69 - røvskæg
10. apr. 2010 09:42
#68 Stop nu med at dreje trådene over i dine syge perversiteter.

Jeg mener: Hvis du bliver ved med dine ufattelige kedelige indlæg med totalt ubrugelige oplysninger, vil en katolsk præst sansynligvis, være den eneste, der ikke vil anmelde dig for forsøg på at kede en ihjel.
Gravatar #70 - terracide
10. apr. 2010 10:14
#69:
Pot, kettle, black...

Terra - Vil du låne en pinchet? :)
Gravatar #71 - røvskæg
10. apr. 2010 10:30
D.E.E.S.I.

- Nej tak.
Gravatar #72 - LinguaIgnota
10. apr. 2010 11:10
røvskæg (69) skrev:
#68 Stop nu med at dreje trådene over i dine syge perversiteter.

Jeg mener: Hvis du bliver ved med dine ufattelige kedelige indlæg med totalt ubrugelige oplysninger, vil en katolsk præst sansynligvis, være den eneste, der ikke vil anmelde dig for forsøg på at kede en ihjel.

Oh!
Gravatar #73 - killacow
12. apr. 2010 12:43
Bliver lige nødt til at indskyde en kommentar..eller flere...
Er selv WoW-bruger, men er ikke af den slags der hverken vil købe eller sælge accounts, in-game guld eller ligende.
Jeg mener at folk skal have lov at sælge deres account som de nu lyster (de må selv tage ansvaret for deres handlinger over for Blizzard) At et par stykker så ikke kan finde ud af hvilket forum de bør gøre det i, skal vel ikke sætte en etikette på alle Wow-spillere, som værende idioter, nokkefår eller andre blamerende prædikater der bliver påsat os.
At nogle mennesker ikke kan se det sjove i spillet, og endda måske synes det er tidsspilde, forstår jeg godt. Jeg synes heller ikke alle andre menneskers interesser er lige spændende. Tværtimod.
Men lad gerne være med at køre hetz på alle der søger ind i den anden verden en gang imellem..

Som flere af kommentarene hentyder til, er WoW fyldt til randen med 12-18 årige spillere (plusminus), der ikke ved hvordan man skal tale og gebærde sig med andre mennesker, ikke har sans for alm. etik, og slet ikke kan sige en sætning uden at bruge fucking, ffs, WTF, noob eller (re)tard.
Dette er sikkert også grunden til de prædikater i sætter på WoW spillerne som helhed.
Vi er et mindretal der sammen har sendt en opfording til Blizzard, om at oprette en server for folk med mere end 20-25 år bag sig. Kan jo ikke være så svært når man skal oplyse sit cpr. nr. ved oprettelsen af account.
Hvorfor siger jeg dette: skulle der være en enkelt wow spiller der ser dette. Send gerne en opfordring også. Jo flere, jo stærkere.

Det var vist det. Glædeligt forår.
Gravatar #74 - Wickedmike
12. apr. 2010 12:46
#73 - Hatten af for smøren :)

Jeg støtter 100%.
Gravatar #75 - Colapusheren
12. apr. 2010 20:49

Det er da et fedt initiativ I har taget jer der. Dengang jeg selv var aktiv som spiller, havde det absolut været en server jeg ville foretrække! Desvære er spillet, som du selv nævner, blevet bestormet af en overflod af umodne teenagere (og yngre!), og det, sammen med at jeg begyndte at savne indhold i spillet, gjorde at jeg stoppede.
Gravatar #76 - holmen
12. apr. 2010 21:49
jeg byder en ordentlig lussing.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login