mboost-dp1
WoW account til salg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Wickedmike (151) skrev:jeg har meldt mig ud af denne her børnehavetråd.
Men alligevel finder du ud af at jeg har skrevet? wtf. Du er jo ikke meldt ud, bøssesvin!
searchia (156) skrev:og igen er det iorden at tilsvine en ved at sige at han er homo
Og igen, jeg tilsviner ham ikke ved, at kalde ham bøssesvin, jeg ville ta' det som et kompliment :)
Wraith (157) skrev:One word: zzzzzZZZzz.. keder mig.. poster lige nu for at holde mig vågen.... (og ja.. jeg nåede kun til 25 før jeg opgav at læse resten)
care?
SlettetBruger (158) skrev:Er det snart min tur til at få høvl? i æsellortædenevaginalsaftpissere...
Du er jo ikke værd at bruge tid på, du fodre ikke troldene...
Hrandersen (159) skrev:Og igen, jeg tilsviner ham ikke ved, at kalde ham bøssesvin, jeg ville ta' det som et kompliment :)Wraith (157) skrev:One word: zzzzzZZZzz.. keder mig.. poster lige nu for at holde mig vågen.... (og ja.. jeg nåede kun til 25 før jeg opgav at læse resten)
care?SlettetBruger (158) skrev:Er det snart min tur til at få høvl? i æsellortædenevaginalsaftpissere...
Du er jo ikke værd at bruge tid på, du fodre ikke troldene...
Jeg tror der er mange der har lyst til at slå dig i hovedet med et alubat, gentagne gange, indtil du ligger helt stille.
I modsætning til hvad andre folk tror, har I faktisk opnået noget helt ganske specielt.
Sjældent har jeg set så mange indlæg i træk ratet flamebait i een og samme tråd.
Det plus et helt community der hader jer på fuld smadder :)
Sjældent har jeg set så mange indlæg i træk ratet flamebait i een og samme tråd.
holmen (160) skrev:Jeg tror der er mange der har lyst til at slå dig i hovedet med et alubat, gentagne gange, indtil du ligger helt stille.
Alubat????
Nope.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Boeheim_Morgenst...
Hrandersen (159) skrev:Du er jo ikke værd at bruge tid på, du fodre ikke troldene...
Årh, buhu kunne du ikke gi igen lille barn?
Du er ikke titlen "troll" værdig.
Assmunch
Benjamin Krogh (161) skrev:I modsætning til hvad andre folk tror, har I faktisk opnået noget helt ganske specielt.
Præcis, og det var faktisk meningen med denne tråd :)
#160, jeg vil ikke synke ned til dit latterligt lave niveau, og begynde at true med alu bat, det vil jeg lade dig om, skinhead "rocker wannabe" :O
SlettetBruger (164) skrev:Årh, buhu kunne du ikke gi igen lille barn?
Assmunch
Du gav mig ikke rigtigt noget "dis" så hvorfor skulle jeg gi' igen til dig? Du virker til at være en sød lille dreng :)
plazm (165) skrev:www.arto.dk
Bruger du meget af din tid der? Ellers fin side :)
Hrandersen (166) skrev:Benjamin Krogh (161) skrev:I modsætning til hvad andre folk tror, har I faktisk opnået noget helt ganske specielt.
#160, jeg vil ikke synke ned til dit latterligt lave niveau, og begynde at true med alu bat, det vil jeg lade dig om, skinhead "rocker wannabe" :OSlettetBruger (164) skrev:Årh, buhu kunne du ikke gi igen lille barn?
Assmunch
Du gav mig ikke rigtigt noget "dis" så hvorfor skulle jeg gi' igen til dig? Du virker til at være en sød lille dreng :)
Hvad snakker du om? Jeg har stort set ikke deltaget i tråden, og har ikke læst andet end de første 10 indlæg.
Jeg har ikke noget personligt imod dig, jeg tror bare der er mange der har lyst til at slå dig. Jeg er ikke selv der i blandt.
Skinhead "rocker wannabe", nu prøver du vist at komme i mine mandetrusser?
Men du kan godt spare dig, det er kun vandfarve, ronson og trylleklovn der kan kombinationen til mit kyskhedsbælte, så kom igen.
Hej Rasmus
Jeg forstår ikke hvordan du kan være 22 (du ligner en på 15) og opfører dig som sådan en idiot. Jeg gætter på at David er din ven - Så du hænger altså ud med 17 årige. Heh.
Jeg forstår ikke hvordan du kan være 22 (du ligner en på 15) og opfører dig som sådan en idiot. Jeg gætter på at David er din ven - Så du hænger altså ud med 17 årige. Heh.
holmen (167) skrev:Hrandersen (166) skrev:Benjamin Krogh (161) skrev:I modsætning til hvad andre folk tror, har I faktisk opnået noget helt ganske specielt.
#160, jeg vil ikke synke ned til dit latterligt lave niveau, og begynde at true med alu bat, det vil jeg lade dig om, skinhead "rocker wannabe" :OSlettetBruger (164) skrev:Årh, buhu kunne du ikke gi igen lille barn?
Assmunch
Hvad snakker du om? Jeg har stort set ikke deltaget i tråden, og har ikke læst andet end de første 10 indlæg.
Jeg har ikke noget personligt imod dig, jeg tror bare der er mange der har lyst til at slå dig. Jeg er ikke selv der i blandt.
Skinhead "rocker wannabe", nu prøver du vist at komme i mine mandetrusser?
Men du kan godt spare dig, det er kun vandfarve, ronson og trylleklovn der kan kombinationen til mit kyskhedsbælte, så kom igen.
Øv nok :(
Comicom (169) skrev:Hej Rasmus
Tør slet ikke gætte på, hvad du ligner :P
Nej David er netop ikke min ven, blot en gammel nabo, men hvad nu, hvis han var, var det så noget der ville være svært for dig, at overkomme?
Og ja du har hellt ret, eller næsten, er 16 på det billede :) - Taget til nibe festival.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.