mboost-dp1

WOW:WOLTK - 80 Paladin/80 Rogue

Gå til bund
Gravatar #1 - Ghazai
22. sep. 2009 12:11
Hej.

Jeg sælger et World of Warcraft: Wrath of the Lich King account (bruger) Du får alt, CD-key, osv. Der er mulighed for at flytte de characters der er på brugeren, det er PvP server, hvis du vil have det.

Brugeren indeholder:Level 80 human paladin, fuld 'epic' gear, 36000hp, han er tank som mainspec, men har fuld epic
retribution gear, pvp retribution og healing gear.
Kontakt mig meget gerne hvis du overvejer at få en ny paladin, jeg har alt til denne mand. Jeg har været i Ulduar10/25, EoE10/25, ToC10/25 og 3/5 i ToC10 HC, så han kan tanke over det hele.
Han har flying mount (en Gyrocopter som kun engineers) og en Bronze Drake, men har ikke flying mount skill. Engineering 375 og Mining 375, men det sjældne recipe 'Jeeves' (bank, repair og mail robot). Der er også en lvl 80 rogue (fuld epic, epic flying mounts) som du kan få meget sjov ud af, og der er diverse lowlevels, twinks, en level 50 og 46 fx.

Kontakt mig til for en snak! Jeg har mange flere informationer, du kan få link til armory osv.
Jeg har alt til dig, CD-keys, secret question osv.
Min mail: (AT = @) ghazai AT live.dk
Gravatar #2 - Hrandersen
22. sep. 2009 12:19
Kom så teracide, lad os høre den sævanlige plade gogogogo!
Gravatar #3 - rumagenten
23. sep. 2009 05:54
Det er ikke bare forkert. DET ER OS ULOVLIGT!
Gravatar #4 - Ghazai
23. sep. 2009 06:19
Det er IKKE ulovligt, men Blizzard er ikke glade for det, men da jeg ikke har oplyst hvilket account jeg ejer kan de IKKE gøre noget.
Gravatar #5 - Woller
23. sep. 2009 06:33
#4 håber ikke ghazai AT live.dk er den mail du brugte til at registrere din acc for så er du screwed
Gravatar #6 - Ghazai
23. sep. 2009 08:04
Selvfølgelig gør jeg ikke det, det ville være for dumt.
Gravatar #7 - Woller
23. sep. 2009 08:42
well, ville ikke være første gang jeg har set det ske^^
Gravatar #8 - Mort
23. sep. 2009 10:19
WoW har gold spammers, som opretter brugere for at sælge virtuelt guld.

Newz har WoW spammere som opretter brugere for at sælge virtuelle WoW accounts.

Hvorhenne mon de har Newz spammere som vil sælge deres nyheds ratings ?
Gravatar #9 - apkat
23. sep. 2009 10:22
Mort (8) skrev:

Hvorhenne mon de har Newz spammere som vil sælge deres nyheds ratings ?

Jeg render rundt i wow og sælger nyheder fra newz!

Sælger også newz-brugere i wow, de er meget billigere - med ratings helt som du vil!
Gravatar #10 - wizax
24. sep. 2009 08:05
du kan sende mig info i PM her på newz.dk...

(så skal jeg nok sende dem videre til rette vedkommende... ;-) )

helt seriøst, så er det faktisk grænsende til ulovligt (hvis jeg husker ret), da du har "lejet" lov til at bruge Blizzards ejendom, som ikke kun er serverne men også "din" account osv osv osv. og så vidt jeg lige kan se, så svarer det lidt til at leje en bil, og sælge den videre.

#6: er det ikke også for dumt at gøre noget, der er imod reglerne bare fordi du tror man ikke "kan gøre noget".

Hvad er det da for en lam holdning at have?
Gravatar #11 - Hrandersen
24. sep. 2009 08:10
blizzard gir ærlig talt ikke en fuck for det, de svømmer rundt i penge, kun en account ud af de mange jeg har solgt er blevet bannet, og idioten rendte jo nærmest også rundt og råbte "se mig jeg har købt den her account og mit hoved sidder oppe i røven på min mor"
Gravatar #12 - izym
24. sep. 2009 11:00

APG gør ikke en fucking skid. Jeg har aldrig fået en bøde for at downloade ulovligt, og det sker ikke, fordi det ikke er sket for mig.

Kan du se ligheden? Det er stadig ulovligt; enten pga. loven eller Blizzards EULA.
Gravatar #13 - Tumleren
24. sep. 2009 12:36
wizax (10) skrev:
Helt seriøst, så er det faktisk grænsende til ulovligt (hvis jeg husker ret), da du har "lejet" lov til at bruge Blizzards ejendom, som ikke kun er serverne men også "din" account osv osv osv. og så vidt jeg lige kan se, så svarer det lidt til at leje en bil, og sælge den videre.

Nej det gør ikke.

Det er ikke tilladt, men det er ikke ulovligt, har aldrig været det.
Punktum.
Gravatar #14 - Hrandersen
27. sep. 2009 14:38
som tumleren siger, det er imod deres eula, men du bliver ikke smidt i håndjern, tror efterhånden alle kender til denne eula, og tror også de fleste vil skide højt og helligt på den :)
Gravatar #15 - Tumleren
27. sep. 2009 20:57
Hrandersen (14) skrev:
som tumleren siger, det er imod deres eula, men du bliver ikke smidt i håndjern, tror efterhånden alle kender til denne eula, og tror også de fleste vil skide højt og helligt på den :)

Det utrolige er jo så bare at der stadig er folk der er dumme nok til hårdnakket at påstå at det er ulovligt, men ja.. Dem om det
Gravatar #16 - arne_v
27. sep. 2009 21:52

Og du mener ikke at overtrædelse af EULA indebærer overtrædelse af diverse love såsom aftale loven, copyright loven etc.?
Gravatar #17 - Jonasdonbaek
27. sep. 2009 21:56
arne_v (16) skrev:

Og du mener ikke at overtrædelse af EULA indebærer overtrædelse af diverse love såsom aftale loven, copyright loven etc.?

slap da lige lidt af.. det er et skide spil!
Gravatar #18 - plazm
27. sep. 2009 22:06
Jonasdonbaek (17) skrev:
slap da lige lidt af.. det er et skide spil!

Som er nogle folks levebrød. Jeg syns det er ufatteligt at nogle folk mener det er okay at bryde loven fordi det bare "er et skide spil"
Gravatar #19 - Tumleren
27. sep. 2009 22:12
arne_v (16) skrev:

Det kommer an på overtrædelsen. Glider brød jo Blizzards Copyright, samtidig med deres EULA og blev dømt i en domstol. Salg af accounts bryder ingen dansk lov.
Gravatar #20 - arne_v
27. sep. 2009 22:21

Så din vurdering er at en dansk domstol ikke vil betragte brud på EULA for ulovligt i Danmark?

Interesant!

Har du nogen kilde til det?

Det er jo ret interessant fordi der er mange EULA'er som siger at software kun må installeres på en enkelt PC. Og hvis EULA'er ikke kan håndhæves ved danske domstole, så ....
Gravatar #21 - KC
27. sep. 2009 22:49
men det er pisseirriterende for de "lovlydige" spillere og egoistisk, men det er der nok ikke nogle af de børn der tænker på.
Gravatar #22 - Hrandersen
28. sep. 2009 08:44
hvor er i bare søde allesammen <3
Gravatar #23 - nugga
3. okt. 2009 22:16
jeg sælger også min account.
Og kan virkelig ikke se hvad der er galt i det.
Jeg tjener ikke penge på det, da jeg har givet en del mere i monthly payment, eller hvad det nu hedder.
grunden til at det er imod EULA, er at virksomheder kan tjene penge på blizzards ejendom, og det vil de selvfølge ikke have.
At en eller anden tilfældig dansker sælger sin wow account. Bare for at tjene til en kartoffel og tre gulerøder, er de lige glade med.
I og med han sælger den, tjener Blizzard også penge, for vis han ikke solgte den ville den jo bare være fronzen (altså når man ikke betaler for ens account, og ikke kan logge ind, til dem der ikke kender så meget til wow.) men vis den bliver solgt, fortsætter den måndelige betaling.
Gravatar #24 - Cutepuppy
3. okt. 2009 22:43

Uvidenhed gør ondt på min sjæl.

Blizzard bruger oceaner af tid for at håndtere tumper som dig, eller tumper som køber af dig.

Det er ikke for sjov at det er set at der er op til 1 måneds ventetid på at få svar fra Account Management, og der arbejder fandme mange gutter i den afdeling.

Blizzard er IKKE ligeglade med om du sælger din account, det er et brud på din EULA, og hvis det bliver opdaget bliver accounten slagtet.
Gravatar #25 - Jakob Jakobsen
4. okt. 2009 09:01
nugga (23) skrev:

Jeg tjener ikke penge på det, da jeg har givet en del mere i monthly payment, eller hvad det nu hedder.

Dejligt.
Så kan jeg tillade mig at sælge min bil til dobbelt så meget som jeg købte den for.
Selv til den pris, har jeg da brugt mere på benzin og reservedele.
Gravatar #26 - Tagger
4. okt. 2009 09:39
#25 Det står dig da helt frit for. Eller kender du en paragraf hvor det står??

#Alle

EULA = Blizzards "love". De håndhæves IKKE af den danske ordensmagt. Det er derfor helt forkert at kalde det ulovligt, at sælge accounts. Det er derimod et brud på EULA og ToU, hvilket gør blizzard i stand til at lege politi, og dermed lukke accounts ned.

Der er jo en grund til at de ikke vil have at folk køber/sælger/bytter accounts på kryds og tværs. På den anden side kan jeg ikke have ondt i rø*** over det, med den minimale indsats de laver, mht. gold sellers.
Gravatar #27 - Jakob Jakobsen
4. okt. 2009 11:02

Jeg prøver bare på at forklare at hvor meget man har betalt i månedligt abonnement, ikke har en sk.. at gøre med hvor meget man kan tage for abonnementet.
Ellers kunne jeg, som jeg netop skrev, jo bare lægger brændstof-, afgift- og reservedelsudgifter oven i min pris når jeg sælger min bil.
Gravatar #28 - Tumleren
4. okt. 2009 12:53
Jakob Jakobsen (25) skrev:
nugga (23) skrev:

Dejligt.
Så kan jeg tillade mig at sælge min bil til dobbelt så meget som jeg købte den for.
Selv til den pris, har jeg da brugt mere på benzin og reservedele.

Hvad snakker du om? Han siger ikke at han fastsætter prisen efter det han selv har betalt - Hvis han gjorde det ville han jo netop tjene penge på at sælge den.
Gravatar #29 - nugga
4. okt. 2009 19:08
Selvfølge gør Blizzard noget ved det, det er en princip sag.
Det er ligesom pirateri, det er ulovligt, men der gøres ikke meget ved det. Der gøres kun lige nok til at folk bliver nervøse.
Vis der intet blev gjordt, så ville alle jo bare være lige glade og downloade hele linjen ud. Men sådan er det ikke helt.

Blizzard gør heller ikke ret meget for at stoppe salg, selvfølge banner de dem som de finder. Men de kan stort set ikke finde nogen, hvordan skulle de spore det?
Gravatar #30 - Saxov
4. okt. 2009 20:20
Tagger (26) skrev:
#25 Det står dig da helt frit for. Eller kender du en paragraf hvor det står??

#Alle

EULA = Blizzards "love". De håndhæves IKKE af den danske ordensmagt. Det er derfor helt forkert at kalde det ulovligt, at sælge accounts. Det er derimod et brud på EULA og ToU, hvilket gør blizzard i stand til at lege politi, og dermed lukke accounts ned.
Tja, mig bekendt har man ikke ejerskab over de ting der er på ens account (characters, items, etc.), men ejerskabet ligger hos Blizzard.

Så det du siger er at der ikke er noget i dansk lov der forbyder dig at tage en ting du ikke ejer (fx en character i WoW), og sælge den.
Det lyder mistænkeligt meget som hæleri for mig.. ;)
Gravatar #31 - Tumleren
4. okt. 2009 22:02
Saxov (30) skrev:
Tja, mig bekendt har man ikke ejerskab over de ting der er på ens account (characters, items, etc.), men ejerskabet ligger hos Blizzard.

Så det du siger er at der ikke er noget i dansk lov der forbyder dig at tage en ting du ikke ejer (fx en character i WoW), og sælge den.
Det lyder mistænkeligt meget som hæleri for mig.. ;)

Lige så meget som det lyder som tyveri at kopiere musik?

EULA er ikke lov, du bliver ikke smidt i fængsel. Der er ikke nogen der er blevet sagsøgt el. lign. fordi de har solgt en WoW-account.
Gravatar #32 - gnаrfsan
4. okt. 2009 22:05
arne_v (20) skrev:
Så din vurdering er at en dansk domstol ikke vil betragte brud på EULA for ulovligt i Danmark?

Kontrakter kan sagtens være uden juridisk binding. Og brugtsalg er ualmindeligt acceptabelt i Danmark. Jeg tvivler stærkt på at man kan blive dømt for noget i denne sammenhæng. Med de beløb der er tale om, tvivler jeg i det hele taget på at fogedretten vil tage sagen.
Gravatar #33 - arne_v
4. okt. 2009 22:25

Kontarkter kan godt være ugyldige og ikke mulige at forfølge i retten.

Men jeg vil nu mene at man som udgangspunkt må antage at en kontrakt er gyldig og kan forfølges i retten indtil man har meget god grund til at tro andet.

Og jeg tror heller ikek at Blizzard vil forfølge disse sager i retten. Det er 1000 gange nemmere bare at slette kontoen.

Men jeg synes at det er noget mærkeligt noget at bilde folk ind at man bare kan bryde en aftale.

Gravatar #34 - Raistin
5. okt. 2009 07:31
Det er ikke ulovligt at sælge din account, og det er ikke ulovligt at Blizzard sletter den.

Capishe?
Gravatar #35 - wizax
5. okt. 2009 08:59
#32:
Og brugtsalg er ualmindeligt acceptabelt i Danmark.

tjoh... Hvis man da ellers selv ejer det man sælger...

Jeg er sikker på, at hvis du sælger noget brugt (eller nyt), som du ikke selv ejer, er det hæleri.

MHT musik/film kopiering, så er det en MEGET dårlig sammenligning, da "sælger" ikke beholder en "kopi" af kontoen.

Gravatar #36 - themuss
5. okt. 2009 09:54
Microsofts EULA er jo talrige gange blevet erklæret ulovlig ved forskellige europæiske domstole

Pak lige FUDen sammen idioter.
Gravatar #37 - XorpiZ
5. okt. 2009 10:10
themuss (36) skrev:
Microsofts EULA er jo talrige gange blevet erklæret ulovlig ved forskellige europæiske domstole

Pak lige FUDen sammen idioter.

Er den?
Gravatar #38 - themuss
5. okt. 2009 10:23
#37 Ja det er den... Den er ihvertfald underkendt.. Jeg var måske lige hurtigt nok ude at kalde den ulovlig.

Det burde dog være ulovligt at skræmme folk for ikke-eksisterende overtrædelser med ikke-eksisterende repressalier.

Gravatar #39 - XorpiZ
5. okt. 2009 10:26

Er det noget, du har links eller lign. til? :)

Men ellers er vi helt enige.
Gravatar #40 - Jakob Jakobsen
5. okt. 2009 10:58

Grunden til at den er underkendt, er at man først kunne læse den efter man havde købt produktet.

Det kan jo ikke sammenlignes med WOW hvor man for at oprette en konto, først skal læse og acceptere EULAen.
Gravatar #41 - themuss
5. okt. 2009 12:18
#39 Ikke lige på stående fod, men feks står der i en EULA til et af deres operativ-systemer i en eller anden udgave (ved ikke om det er OEM), at produktet kun må installeres på den maskine det leveres med. Dette er ikke lovligt at kræve ift. dansk lovgivning.

Der er også nogle franske og tyske afgørelser, men jeg kan ikke lige finde dem.
Gravatar #42 - Thalion
9. okt. 2009 17:19
Istedet for at bitche vil jeg bare henvise til at hvis en person vælger at købe denne account og det bliver opdaget, vil personen miste alt hvad han har betalt for.

Det er risikoen....
Gravatar #43 - gnаrfsan
11. okt. 2009 18:46
Tjah, man kan altid miste hvad man køber. Men jeg kan ikke rigtig se hvorfor Blizzard skulle opdage den handel.
Gravatar #44 - Cutepuppy
12. okt. 2009 10:27

Lige så snart at køberen har brug for at kontakte Blizzard support er han fortabt, eller hvis hans account bliver hacked.
Gravatar #45 - gnаrfsan
12. okt. 2009 11:17
Cutepuppy (44) skrev:
Blizzard support er han fortabt, eller hvis hans account bliver hacked.

Det forstår jeg slet ikke...
1: Skift email, og brug den adresse til at kontakte dem
2: Brug det rigtige navn
3: få en nøglebrik, så du ikke bliver hacket.

Jeg har spillet det spil siden engang før burning cruisade udkom (den første udvidelse), og har aldrig kontaktet Blizzard.

Du er da meget mere på røven, hvis du køber et brugt TV, der står af efter en uge.

Der er aldrig nogen, der har tjekket min identitet.
Gravatar #46 - Cutepuppy
12. okt. 2009 12:45

Tillykke du har aldrig haft fået din account hacked, men det er der fandme mange andre der gør.

Og medmindre du kan producere legalt billed ID som passer til navnet på din account, så er det account tabt.
Gravatar #47 - gnаrfsan
12. okt. 2009 12:47
Cutepuppy (46) skrev:
Og medmindre du kan producere legalt billed ID som passer til navnet på din account, så er det account tabt.

Yep, netop pga. evt. besvær har jeg købt den nøglebrik til næsten ingen penge.

Men det er da nye tider. Med min Diablo II account, sagde de bare fuck dig, da jeg fik den hacket.
Gravatar #48 - izym
12. okt. 2009 13:01
gnarfsan (47) skrev:
Men det er da nye tider. Med min Diablo II account, sagde de bare fuck dig, da jeg fik den hacket.

Hvordan skulle de checke om det billede ID, som du indsender til dem, er ægte, hvis du ikke har indtastet informationer, så som alder, fødselsdato etc., på accountet? Det var jo netop problemet i D2 ang. hackede accounts, et problem der ikke er i WoW.
Gravatar #49 - gnаrfsan
12. okt. 2009 13:27
izym (48) skrev:
Hvordan skulle de checke om det billede ID, som du indsender til dem, er ægte, hvis du ikke har indtastet informationer, så som alder, fødselsdato etc., på accountet? Det var jo netop problemet i D2 ang. hackede accounts, et problem der ikke er i WoW.

Jeg havde da købt flere CD nøgler og oprettet en Battle.Net account...
Og det der var sket var iøvrigt at nogle figurer blev tømt for items... Det er til at se, og det var ret irrelevant, hvem jeg var.
Gravatar #50 - arne_v
12. okt. 2009 23:22

Jeg tror aldrig at jeg har hørt om en EULA der som sådan er erklæret totalt ugyldig.

Der er afgørelser på at hvis man ikke har haft mulighed for at læse EULA inden køb, så har man altid retur ret. Det giver mening.

Enkelte dele af en EULA kan være ikke gældende i et givet land p.g.a. specifik lovgivning. Derfor indeholder EULA'er tit nogle henvisninger til "... medmindre fastsat ved lov ...".

Men der er ikke noget af dette som synes at kunne begrunde et postulat om at Blizzards EULA er ugyldig.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login