mboost-dp1
WOW:WOLTK - 80 Paladin/80 Rogue
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Værktøjerne til at håndtere D2 accounts er.... mangelfulde.
Der er INGEN mulighed for at rette noget eller give items.
Det er jo også fra en tid hvor den slags var nyt, man havde nok ikke forestillet sig hvor stort problemet ville blive, og det er ikke specielt rentabelt at lave værktøjer til den slags nu.
EDIT, og jeg mente så fra en Blizzard Support synsvinkel, ikke End-user.
Værktøjerne til at håndtere D2 accounts er.... mangelfulde.
Der er INGEN mulighed for at rette noget eller give items.
Det er jo også fra en tid hvor den slags var nyt, man havde nok ikke forestillet sig hvor stort problemet ville blive, og det er ikke specielt rentabelt at lave værktøjer til den slags nu.
EDIT, og jeg mente så fra en Blizzard Support synsvinkel, ikke End-user.
Tumleren (28) skrev:Jakob Jakobsen (25) skrev:
Jeg tjener ikke penge på det, da jeg har givet en del mere i monthly payment, eller hvad det nu hedder.
Dejligt.
Så kan jeg tillade mig at sælge min bil til dobbelt så meget som jeg købte den for.
Selv til den pris, har jeg da brugt mere på benzin og reservedele.
Hvad snakker du om? Han siger ikke at han fastsætter prisen efter det han selv har betalt - Hvis han gjorde det ville han jo netop tjene penge på at sælge den.
Nej, han siger at han ikke tjener på det da han har givet mere i subscription. Men hvis han har spillet i tre år er det omkring 3000kr, spillet koster ca 500, så han kan med den logik sælge account for 2500.
Jeg vil sige at han tjener på det, for som analogien med bilen har han "forbrugt" subscription mens accounten har bibeholdt samme værdi på ca 500. Bilen bliver jo heller ikke mere værd fordi man betaler vægtafgift på den hver år.
Derudover fatter jeg ikke at nogen gider købe en account, hvis de vil spille med en max level char kan de lisså godt spille CS. RPG spiller man da for at levelle og finde nyt fedt loot...
KC (55) skrev:Bilen bliver jo heller ikke mere værd fordi man betaler vægtafgift på den hver år.
Enough med de skide bil-analogier. De virker aldrig i nogen sammenhæng, så drop dem.
Forskellen på en bil og hans account er jo at hans jo, stik imod hvad du tror, bliver mere værd fordi den får mere /played time (som nogen ser som værende vigtigt), den får flere characters, bedre gear etc.
KC (55) skrev:Jeg vil sige at han tjener på det
Du vil sige det, jeg vil ikke fordi en udgift er en udgift, ligemeget om den blev betalt med det samme, eller over 2, 3 eller 5 år. Hvis jeg giver dig 10.000 kr får du 10.000 kr, ligemeget om du får dem samlet eller over 6 måneder, ligesom jeg mister 10.000 ved at give dig dem, uanset hvornår og hvordan.
KC (55) skrev:Derudover fatter jeg ikke at nogen gider købe en account, hvis de vil spille med en max level char kan de lisså godt spille CS. RPG spiller man da for at levelle og finde nyt fedt loot...
Fint for dig; det er ikke alle der gider bruge tid på at starte forfra.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.