mboost-dp1
video deling
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
øh? hvordan kan i få den tanke?.. hmm pokana fedt navn....
jamen det er da ikke min skyld i ikke kan give mig direkte links
jamen det er da ikke min skyld i ikke kan give mig direkte links
hmm hvorfor bliver jeg altid afsløret? hmm jeres nye opgave bliver at finde ud af hvad min nye bruger hedder ... held og lykke
jaja du får se jeg gør mig umag! men som sagt virker det stadig ikke så tror fandme jeg sletter filen og fuckker det crap for det vil åbenbart ik virke
hehe 007 du er næsten på niveau med "cyberlalle" i denne tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/9409
(jeg deltager under navnet cyberesben)
http://www.eksperten.dk/spm/9409
(jeg deltager under navnet cyberesben)
@007
Tror du ikke du skal vente til du kommer op i en alder der består af mere end ét ciffer, før du prøver at bruge internettet og computere i sådan alt almindelighed? Det lyder trods alt som om du er mindre intelligent end en bundslat lunken Harboe.
Hvorfor har din støttepædagog overhovedet lukket dig ud af skabet? Det er nok det største spørgsmål.
Helt seriøst, jeg har mødt folk der spiller Counter Strike der klogere end dig! Selv en bruger af Mac OS kunne vinde over dig i "Computer Know-How" i Jeopardy.
Men okay, der skal være plads til alle. Altså bortset fra dig.
... Oh ja, du forstod det overstående som ondt eller fjendtligt, ja, så forstår du da mindst én ting!
Tror du ikke du skal vente til du kommer op i en alder der består af mere end ét ciffer, før du prøver at bruge internettet og computere i sådan alt almindelighed? Det lyder trods alt som om du er mindre intelligent end en bundslat lunken Harboe.
Hvorfor har din støttepædagog overhovedet lukket dig ud af skabet? Det er nok det største spørgsmål.
Helt seriøst, jeg har mødt folk der spiller Counter Strike der klogere end dig! Selv en bruger af Mac OS kunne vinde over dig i "Computer Know-How" i Jeopardy.
Men okay, der skal være plads til alle. Altså bortset fra dig.
... Oh ja, du forstod det overstående som ondt eller fjendtligt, ja, så forstår du da mindst én ting!
TLG rolig nu :). Så er det da heller ikke værrere end du har spildt 5min på ham.
007 /pokane / hvadenten dit navn nu er næste gang. Newz er ikke en live chat, hvor folk firvilligt spilder tid på folk der ikke bare selv gider sætte sig det midste ind i tingene. Behold dit nuværende navn, så behøver dem der er irriterede over at hjælpe dig nu, ikke hjælpe dig næste gang. Det eneste du har gang i er at ødelægge det for de næste der har brug for hjælp, så gider dem der ved noget, ikke hjælpe. Så venligst F***inggoogleit bare 1 gang som minimum!
007 /pokane / hvadenten dit navn nu er næste gang. Newz er ikke en live chat, hvor folk firvilligt spilder tid på folk der ikke bare selv gider sætte sig det midste ind i tingene. Behold dit nuværende navn, så behøver dem der er irriterede over at hjælpe dig nu, ikke hjælpe dig næste gang. Det eneste du har gang i er at ødelægge det for de næste der har brug for hjælp, så gider dem der ved noget, ikke hjælpe. Så venligst F***inggoogleit bare 1 gang som minimum!
jaja... jeg er måske mindre klog på det her område men det er jo derfor i "skal" hjælpe mig ik? men meget simpelt er det hvis i ikke bryder jer om mig så hold jer væk fra mig
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.