mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vandfarve (11000) skrev:René Simonsen
google finder nada
vandfarve (11000) skrev:Rene Zellweger...
Det er Renée zellweger. ikke Rene :P
come again
vandfarve (11008) skrev:Man skulle da være et skarn ikke et nuppe hende, selvom hun er lidt rynket i betrækket.
Aaarh... Sku' vi nu ikk' lige. :(
LinguaIgnota (11009) skrev:Aaarh... Sku' vi nu ikk' lige. :(
Hvis du har bedre tilbud, så siger du bare til, men det svarer til ikke at indkassere de 34 kroner efter 4 rigtige i Lotto, fordi man er sikker på, at man får 7 rigtige i næste uge.
Man kan jo lige så godt hygge sig i ventetiden.
vandfarve (11011) skrev:Hvis du har bedre tilbud, så siger du bare til, men det svarer til ikke at indkassere de 34 kroner efter 4 rigtige i Lotto, fordi man er sikker på, at man får 7 rigtige i næste uge.
Man kan jo lige så godt hygge sig i ventetiden.
Hej Vandfarve, mød Pernille fra Næstved. Hun har temmelig store patter.
Yup, det er mig, som at det er der er Pernille. Der fik du mig sgu. *møZzEr*
Jeg gik forresten forbi Peter Bangs Vej station i sidste uge, da jeg skulle en tur i KB Hallen en tur. Der var faktisk slet ikke så skummelt, som jeg havde forestillet mig. Men stadig, det er ikke rigtig et sted for hvide mennesker.
Jeg gik forresten forbi Peter Bangs Vej station i sidste uge, da jeg skulle en tur i KB Hallen en tur. Der var faktisk slet ikke så skummelt, som jeg havde forestillet mig. Men stadig, det er ikke rigtig et sted for hvide mennesker.
LinguaIgnota (11015) skrev:Jeg gik forresten forbi Peter Bangs Vej station i sidste uge, da jeg skulle en tur i KB Hallen en tur. Der var faktisk slet ikke så skummelt, som jeg havde forestillet mig. Men stadig, det er ikke rigtig et sted for hvide mennesker.
Der kan du bare se.
Jeg bor billigt, så for mig er det sgu fint nok indtil videre, din køwenhavnersnob.
Låååv, Vandfarve...
.. Der vandt en fest på Sysseltinget i Hjørring for alle mine venner i dag, sikke en god måde at starte ferien på (21 April - 27 April)
.. der skal spille i en børnehave på tirsdag..
.. der skal til Ungarn og give den gas, og spille koncerter i næste måned..
.. der Netop har købt billetter til Nibefestival.. Hvem skal med?? :P
.. der har fået spillejob grundlovsdag i Hjørring på springvandspladsen, men skal til AC/DC koncert samme dag, så ved ikke om han kan tage imod det, man må håbe!
.. der skal spille i en børnehave på tirsdag..
.. der skal til Ungarn og give den gas, og spille koncerter i næste måned..
.. der Netop har købt billetter til Nibefestival.. Hvem skal med?? :P
.. der har fået spillejob grundlovsdag i Hjørring på springvandspladsen, men skal til AC/DC koncert samme dag, så ved ikke om han kan tage imod det, man må håbe!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.