mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
hvad... gnarfgnarf jeg troede du var på den gode side :/
...Der lige lavede den gode og sagde:
"Jeg kan glædeligt fortælle at jeg ikke længere leder efter en kæsteste" højt ud på kontoret.
og ligesom de skulle til at sige "tillykke" og "nå hvem da" afbyder jeg med:
"...Jeg tigger nu efter en" *sadface
...Der lige lavede den gode og sagde:
"Jeg kan glædeligt fortælle at jeg ikke længere leder efter en kæsteste" højt ud på kontoret.
og ligesom de skulle til at sige "tillykke" og "nå hvem da" afbyder jeg med:
"...Jeg tigger nu efter en" *sadface
... som har bestilt limo til gallafesten.
... som burde læse religion, da han sov rigtig, rigtig meget i 3. g
... som kun har fem modulers pjæk på disse tre år, hvor de fleste af dem er EFTER sidste karaktergivning.
... som burde læse religion, da han sov rigtig, rigtig meget i 3. g
... som kun har fem modulers pjæk på disse tre år, hvor de fleste af dem er EFTER sidste karaktergivning.
gnarfsan (12851) skrev:...der har reserveret en plads i helvede
LinguaIgnota (12860) skrev:Det har jeg også. :o !
..Der skal ud og kigge på nyt legetøj i dag (læs: ny bil)
..Der er jævnt træt af at kaste penge efter reparationer på min nuværende.
..Der er jævnt træt af at kaste penge efter reparationer på min nuværende.
Fortæl hvad du finder :) er selv på jagt.
Skal bare ikke ha golf, hvilket så gør søgefeltet meget mindre da 90% af de biler man finder er baseret på golf.
Skal bare ikke ha golf, hvilket så gør søgefeltet meget mindre da 90% af de biler man finder er baseret på golf.
Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gå efter, biler er meget billige hernede, kiggede på en maserati quattroporte fra 2006, men det er italiensk så det er nok ikke det mest pålidelige. Skal ud og kigge på en hvid Mercedes CLS 500.
Jeg stemmer for at du køber en Mini Cooper det er fanme en sjov bil, er meget ked af at jeg skal af med min. Men den kan ikke holde til alt det sand hernede og så har den kostet mig >40.000 i reperationer siden Januar. Den jeg havde i Danmark fungerede dog upåklageligt, jeg nåede at køre 60.000 km i den før jeg solgte den.
Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gå efter, biler er meget billige hernede, kiggede på en maserati quattroporte fra 2006, men det er italiensk så det er nok ikke det mest pålidelige. Skal ud og kigge på en hvid Mercedes CLS 500.
Jeg stemmer for at du køber en Mini Cooper det er fanme en sjov bil, er meget ked af at jeg skal af med min. Men den kan ikke holde til alt det sand hernede og så har den kostet mig >40.000 i reperationer siden Januar. Den jeg havde i Danmark fungerede dog upåklageligt, jeg nåede at køre 60.000 km i den før jeg solgte den.
Såeh, hvis jeg tager til Gurkistan, kan jeg så bo hos dig og låne din Maserati? Jeg vil såvidt muligt selv forsøge at betale min egen kost, men jeg lover altså ikke noget.
Såeh, hvis jeg tager til Gurkistan, kan jeg så bo hos dig og låne din Maserati? Jeg vil såvidt muligt selv forsøge at betale min egen kost, men jeg lover altså ikke noget.
..der informerer om at langsomme BF BC2 load tider kan skyldes et ATi kort på Windows Vista/7 - http://www.qj.net/qjnet/games-for-windows/fix-that...
Ny catalyst er løsningen, woop
Ny catalyst er løsningen, woop
... som ikke ser det vilde ved biler, som kører i ring i uendelighed.Norrah (12872) skrev:Der er misundelig
Daniel-Dane (12873) skrev:... som ikke ser det vilde ved biler, som kører i ring i uendelighed.
WAUW!
-.- ikke noget vildt ved det.
Tumleren (12876) skrev:Og for at se når de kører galt og ødelægges noget så grusomt. Det er grunden til man ser billøb.
enig
Daniel-Dane (12880) skrev:GEnig eller ej, så kan man få masser af ødelæggelse andre steder. Og hygge. Langt billigere.
Nemlig, for ødelæggelse bestgore og for hygge cute overload
Bestgore er skuffende til tider, men altid bedre end fuckingshocking. Og med ødelæggelse mener jeg altså ikke parterede mennesker!
..der siger følgene joke til en person der blander sig;
moi: "hva heje æ præst i dale?" - hvad hedder præsten i dale?
him: det ved jeg sku da ikke?
moi: "han heje pasdodit" - altså Pas du dit - udtales "pastor dit"
fun.. right?
moi: "hva heje æ præst i dale?" - hvad hedder præsten i dale?
him: det ved jeg sku da ikke?
moi: "han heje pasdodit" - altså Pas du dit - udtales "pastor dit"
fun.. right?
:/ nå..
...der sagde det her til en amerikansk besøgene:
heres a little known fact* spongebob isnt really a sponge... he live in bikini bottom with mr crabs... He's a frikkin tampon!"
*little known fact er fra Sams bar ^^
...der sagde det her til en amerikansk besøgene:
heres a little known fact* spongebob isnt really a sponge... he live in bikini bottom with mr crabs... He's a frikkin tampon!"
*little known fact er fra Sams bar ^^
hm, første forsøg er normalt ikke en joke, og 2'eren er nu ret god ^^ måske skulle man ha været der.
SlettetBruger (12888) skrev:og 2'eren er nu ret god ^^
Nej.
SlettetBruger (12888) skrev:måske skulle man ha været der.
Oh gawd, no. :/
... der føler sig glemt :( og ramt af dårligt vejr :( okay, regn er hygge, men ikke når jeg skal gå med hunden.. Ikke engang hunden vil ud i regnvejr. Og jeg skulle træne i dag, men når min mor nu ikke er hjemme for tiden, så er træningstøjet jo ikke blevet vasket...
Vores humor er genial -.-
Vi kan se det sjove i alt...
Tøndersagen? forbandede medieluder unger
Tøndersagen 2? hvis de retards kan li det så skal de sku ba ha så det svier.
Jordskælv i Haiti? gurkere!
:/
Vi kan se det sjove i alt...
Tøndersagen? forbandede medieluder unger
Tøndersagen 2? hvis de retards kan li det så skal de sku ba ha så det svier.
Jordskælv i Haiti? gurkere!
:/
... der ville ønske man kunne få et universelt og programmerbart filter inopereret i hjernen, således man kunne filtrere ting helt automatisk væk fra ens bevidsthed.
... der hvis han havde sådan et filter ville programmere det til at filtrere alt indhold vedrørende fodbold-vm væk.
... der hvis han havde sådan et filter ville programmere det til at filtrere alt indhold vedrørende fodbold-vm væk.
..der synes det er rimelig random at møde en i wow, der bor i samme by, og går på samme skole....
..der lige er kommet hjem ;)
..der lige er kommet hjem ;)
Fra WoW? Hold da op, der er nogen, som tager spillet seriøst.Jonasdonbaek (12897) skrev:..der lige er kommet hjem ;)
...der synes denne er fed... Specielt hvis den faktisk virker.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.