mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der starter en ny side
... der skal til at skifte glas på en 4S - beide seiten.. Er der nogen der har ProTip?
- edit -
NioBe, jeg snakker li'som om en telefon ^_^
... der skal til at skifte glas på en 4S - beide seiten.. Er der nogen der har ProTip?
- edit -
NioBe, jeg snakker li'som om en telefon ^_^
det er ikke kun 3.dk men generalt alle tele sælgskaber i dk...har købt min xperia S ved telia og da android 4 var udgivet til min tlf så ventede jeg 2månederfør jeg skiftede til oister og selv oister har enu ikke fået den skide update.....NioBe (48993) skrev:Right....
...der nu begynder at fortryde lidt at hun har bestilt sin mobil hos 3.dk....
huh?NioBe (48997) skrev:Jeg tror bare ikke at jeg har været heldig med det softvære som jeg har brugt til min Sensation...
Eller bare generelt uheldig med at få låst min Sensation op...
Jeg har lige solgt min Sensation til en kollega og lagt en ROM på med en pink enhjørning (srsly!). Det gik som smurt i glidecreme.
Ronson (49005) skrev:huh?NioBe (48997) skrev:Jeg tror bare ikke at jeg har været heldig med det softvære som jeg har brugt til min Sensation...
Eller bare generelt uheldig med at få låst min Sensation op...
Jeg har lige solgt min Sensation til en kollega og lagt en ROM på med en pink enhjørning (srsly!). Det gik som smurt i glidecreme.
Det er oplåsning af bootloaderen der konstant går i ged.
Jeg har skrevet om det før herinde, så gidder ikke at skrive om det igen. ;)
...Der bliver gladere og gladere for AppFlow App Discovery Veludført stykke software, som har ledt mig hen til en masse spændende apps.
...især Spil :D
Nu vi taler apps.
EBoks WP7 app er godt nok træls, dvs den er flot, men der er godt nok nogen stavefejl der gør mig lidt utryg ved at bruge den. "The sender can not registrered here" >_>
...især Spil :D
Nu vi taler apps.
EBoks WP7 app er godt nok træls, dvs den er flot, men der er godt nok nogen stavefejl der gør mig lidt utryg ved at bruge den. "The sender can not registrered here" >_>
XorpiZ (49009) skrev:.. der er lidt forvirret over denne :D
http://i.imgur.com/ctu94.jpg
Hvad skal jeg skrive?
Min mor siger at jeg ikke er en robot. Hendes nummer er: xx xx xx xx
... der mangler et godt urmagersæt
Er der nogen der kan anbefale et urmagersæt? Og er en PH000 lille nok til indmaden i en iPhone?
Er der nogen der kan anbefale et urmagersæt? Og er en PH000 lille nok til indmaden i en iPhone?
Jeg forstår ikke hvorfor du automatiserer så meget. Har i ikke noget at lave? :P Det eneste som jeg får tid til at lege med er Remote Access/Direct Access på 2012, da chefen vil gerne have det implementeret.. :P
...der da helt havde glemt det her.
Sad og spillede Angry Birds Star Wars (Kodus til Rovio for hvor gennemfør det er) og kæresten siger "De burde lave et Angry Birds Twilight" hvilket min søster giver hende ret i.
"Hvad skal det så gå ud på? hvis Edward Fuglen slynges afsted før Bella fuglen, vil Bella fuglen så gå emo, og hoppe ud over en kløft" "Eller hvis Edward og Jakob fuglen skyde afsted før, og ikke er forsvundet fra banen endnu når Bella fuglen er sendt afsted, så går Bella-bird i koma og kan ikke beslutte sig hvad hun skal gøre og begynder at tude?"
Det var måske ikke smart at sige til en Audiens bestående udelukkende af Twihards..
...Hvis kæreste skal til Twilight Premiere, jeg glæder mig ikke >_< Det minder mig om at hun er twihard.
Sad og spillede Angry Birds Star Wars (Kodus til Rovio for hvor gennemfør det er) og kæresten siger "De burde lave et Angry Birds Twilight" hvilket min søster giver hende ret i.
"Hvad skal det så gå ud på? hvis Edward Fuglen slynges afsted før Bella fuglen, vil Bella fuglen så gå emo, og hoppe ud over en kløft" "Eller hvis Edward og Jakob fuglen skyde afsted før, og ikke er forsvundet fra banen endnu når Bella fuglen er sendt afsted, så går Bella-bird i koma og kan ikke beslutte sig hvad hun skal gøre og begynder at tude?"
Det var måske ikke smart at sige til en Audiens bestående udelukkende af Twihards..
...Hvis kæreste skal til Twilight Premiere, jeg glæder mig ikke >_< Det minder mig om at hun er twihard.
Det er en blanding af en flere ting ^^didriksen86 (49020) skrev:Jeg forstår ikke hvorfor du automatiserer så meget. Har i ikke noget at lave? :P Det eneste som jeg får tid til at lege med er Remote Access/Direct Access på 2012, da chefen vil gerne have det implementeret.. :P
Optimering af driften (automatisering af flere opgaver = mere tid = flere kunder i biksen), interesse, og så er deployment og scripting (specielt PowerShell) to af de 6 punkter jeg har har på min udviklingsplan :)
Direct Access gad jeg godt lege med, men det bliver nok ikke lige foreløbigt :( Det skulle være blevet noget mere overskueligt i 2012?
...Der har købt den første adventsgave til min kæreste(og mig selv)..
http://www.pure.com/products/product.asp?Product=V...
Min chef har lært mig at man aldrig skal give noget i gave, som man ikke selv skal bruge.
min hjerne har gjort mit eksisterende vækkeur til en vane. Jeg kan, Zombie-Style, slukke den uden at vågne, uanset hvor langt væk jeg placere den, og uanset antal af søm-måtter jeg bruger som forhindring.
Så jeg tænkte at jeg ville bruge julen som undskyldning for at opgradere vækkeuret. Men jeg er stadig ikke hærdet nok til at kunne give en gave til mig selv, til kæresten som julegave. Så det blev advents-gave.
En 1200 kroners adventsgave >_<
http://www.pure.com/products/product.asp?Product=V...
Min chef har lært mig at man aldrig skal give noget i gave, som man ikke selv skal bruge.
min hjerne har gjort mit eksisterende vækkeur til en vane. Jeg kan, Zombie-Style, slukke den uden at vågne, uanset hvor langt væk jeg placere den, og uanset antal af søm-måtter jeg bruger som forhindring.
Så jeg tænkte at jeg ville bruge julen som undskyldning for at opgradere vækkeuret. Men jeg er stadig ikke hærdet nok til at kunne give en gave til mig selv, til kæresten som julegave. Så det blev advents-gave.
En 1200 kroners adventsgave >_<
Brugernavn (48882) skrev:...der stadig er pissed over at MS ændrede fil-søgningen i Windows vista +. Jeg kan ikke få det lort til at søge ordentligt efter indhold i filer.
...der har fundet løsningen
http://tools.tortoisesvn.net/grepWin.html
Nej, hør nu her. Her på newz.dk kan vi kun lide Everything!
Jeg har ikke noget imod et interface med lidt muligheder.
http://tools.tortoisesvn.net/img/grepwin/grepWin_s...
http://tools.tortoisesvn.net/img/grepwin/grepWin_s...
AB:SW rules ... Er bare træt af at man skal betale ekstra for ekstra baner :/
AB:SW rules ... Er bare træt af at man skal betale ekstra for ekstra baner :/
SlettetBruger (49029) skrev:Elskov (49028) skrev:hvorfor? :O
Seksuelle eksperimenter med hendes nye, langhårede legetøj.
Middelværdi: Relevant
Relevant
Brugernavn Rating
Thoroughbreed Interessant
Magten Relevant
Hånter Relevant
pewbe Relevant
Nope.
Daniel-Dane (49031) skrev:Seksuelle eksperimenter med hendes nye, langhårede legetøj.
Middelværdi: Relevant
Relevant
Brugernavn Rating
Thoroughbreed Interessant
Magten Relevant
Hånter Relevant
pewbe Relevant
csstener interessant
Nope. [/quote] du glemte mig
Har det virkelig svært ved at anbefale telefoner til en gennemsnitlig dansker.
"Vil ikke anbefale dig at købe en android enhed under 2000kr"
"Vil ikke anbefale dig at købe en Windows Phone nu med WP8 om hjørnet"
"Du skal oprette en Google/Live konto"
"Nej, Hvem der laver telefonen er relativt ligegyldig idag"*
"Nej Styresystemet er vigtigt, Samsung laver telefoner med X, Y og Z"
De fleste tænker stadig "Det ska vær en Nokia/whatever" fra dengang de alle havde deres eget OS.
Nok mest af alt fordi jeg er bange for at det er mig der skal hjælpe folk hvis de køber dét jeg anbefaler.
"Vil ikke anbefale dig at købe en android enhed under 2000kr"
"Vil ikke anbefale dig at købe en Windows Phone nu med WP8 om hjørnet"
"Du skal oprette en Google/Live konto"
"Nej, Hvem der laver telefonen er relativt ligegyldig idag"*
"Nej Styresystemet er vigtigt, Samsung laver telefoner med X, Y og Z"
De fleste tænker stadig "Det ska vær en Nokia/whatever" fra dengang de alle havde deres eget OS.
Nok mest af alt fordi jeg er bange for at det er mig der skal hjælpe folk hvis de køber dét jeg anbefaler.
Det er så rart at have WP når folk kommer med mærkelige spørgsmål om Android eller iOS :DSlettetBruger (49034) skrev:Nok mest af alt fordi jeg er bange for at det er mig der skal hjælpe folk hvis de køber dét jeg anbefaler.
Lad os forblive en lille gruppe WP folk så vi kan være i fred.
SlettetBruger (49034) skrev:Har det virkelig svært ved at anbefale telefoner til en gennemsnitlig dansker.
Det er trist for dine venner at du er så stædig med Android. For der er sket enorme forbedringer, og HTC Desire X er faktisk en virkelig lækker telefon. Den tager sig også væsentligt bedre ud i virkeligheden end på billeder.
Fuck mine venner, det er mine brugere (på arbejde) der spørger.
Min seneste erfaring med Android er min kærestes Samsung Galaxy S2. Jeg aner ikke hvordan den er i forhold til Den HTC du snakker om. Men jeg ved at den vandt en eller anden Pris tidligere i året.
OG hvis SGII er en pris værdig, så er der ikke meget at gøre, for det er en langsom maskine.
Noget andet er, at når jeg har brugere der så sent som idag ikke kunne indstille datoen på en fax maskine, selvom det er første punkt i menuen - så skal de ikke have en Android som har en miliard settings.
Min seneste erfaring med Android er min kærestes Samsung Galaxy S2. Jeg aner ikke hvordan den er i forhold til Den HTC du snakker om. Men jeg ved at den vandt en eller anden Pris tidligere i året.
OG hvis SGII er en pris værdig, så er der ikke meget at gøre, for det er en langsom maskine.
Noget andet er, at når jeg har brugere der så sent som idag ikke kunne indstille datoen på en fax maskine, selvom det er første punkt i menuen - så skal de ikke have en Android som har en miliard settings.
...der har fumlet med en forbandet iPhone heledagen....
Det er svært at anbefale telefoner til folk, fordi det handler tit og ofte om en smag sag. Jeg er f.eks kun Android bruger.
Alle går rundt og snakker om Åh-så vidunderlige iPhone, og jeg er ved at brække mig. Og de kan slet ikke se hvad mit problem er med dem. Men det er sådan som jeg er.
Det er svært at anbefale telefoner til folk, fordi det handler tit og ofte om en smag sag. Jeg er f.eks kun Android bruger.
Alle går rundt og snakker om Åh-så vidunderlige iPhone, og jeg er ved at brække mig. Og de kan slet ikke se hvad mit problem er med dem. Men det er sådan som jeg er.
Brugernavn (49037) skrev:Det er trist for dine venner at du er så stædig med Android. For der er sket enorme forbedringer, og HTC Desire X er faktisk en virkelig lækker telefon. Den tager sig også væsentligt bedre ud i virkeligheden end på billeder.
Jeg har oplevet at min kærestes HTC One V er meget sløv når man bruger til startskærmen samt når man trykker tilbage, hvor den tænker meget over det før der sker noget.
Hvor i mod min HTC Sensation XL gør det noget bedre end hendes, selvom hendes er noget nyere.
Derfor vil jeg godt hører hvordan er styrersystemet på den, kører det flydende, altså har ud oplevet noget den skal tænke alt for meget over ?
Hamderbob (49040) skrev:Derfor vil jeg godt hører hvordan er styrersystemet på den, kører det flydende, altså har ud oplevet noget den skal tænke alt for meget over ?
Jeg bruger den ikke selv, men har en veninde, der har den, som sin anden android telefon. Jeg har prøvet den, og oplevede ikke performance problemer. Hun har heller ikke selv brokket sig.
Personligt bruger jeg en Samsung Galaxy Note 2
SlettetBruger (49038) skrev:Fuck mine venner, det er mine brugere (på arbejde) der spørger.
Samsung har ikke været for heldige med deres software til den. Jeg smed selv en ROM på, der kørte væsentligt mere flydende end min iPad 2, og i øvrigt også mere flydende end min Lumia 800.
SlettetBruger (49043) skrev:"Android, its not for everyone" er hvad jeg læser du skriver :D
Så læser du ikke rigtigt ;) Siden ICS har det ikke været værd at smide ROM'er på. Måske skulle din kæreste opdatere telefonen. Min kæreste har en SGS 2 med Jellybean btw.
Brugernavn (49044) skrev:Måske skulle din kæreste opdatere telefonen
Den er opdateret med alle OTA opdateringer den melder om.
SlettetBruger (49045) skrev:Brugernavn (49044) skrev:Måske skulle din kæreste opdatere telefonen
Den er opdateret med alle OTA opdateringer den melder om.
Så forstår jeg ikke at du ikke synes den er hurtig nok.
Brugernavn (49046) skrev:å forstår jeg ikke at du ikke synes den er hurtig nok.
Er vant til iPhone og Windows Phone. det er nok dét der gør det.
SlettetBruger (49048) skrev:Brugernavn (49046) skrev:å forstår jeg ikke at du ikke synes den er hurtig nok.
Er vant til iPhone og Windows Phone. det er nok dét der gør det.
Det hakker og checkerboarder også. Men hvis du forventer at en telefon til 2-3k er lige så flydende som en til 5-6k, skulle du måske overveje dine forventninger lidt.
SGS 2 er hurtigere til at loade sider, checkerboarder ikke og er også hurtige til at loade apps og installere dem end Lumiaen. For ikke at snakke om min Titan, der også hakkede når man scrollede live tiles.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.