mboost-dp1
wow acc - 2x 80 mage + warrior
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
#99:
Det skulle man tro, har lige haft denne "convo" via PM med ham:
blupblup skrev d. 06-05-2010:
---
Nar og fisse det ene er du det andet får du aldrig.
terracide skrev d. 06-05-2010:
---
o/ You mad? :)
Næh, bare latterligt du intet liv har og skal sidde og lukke lort ud :)
Terra - Der lige har dyrket sex med kæresten under bruseren :D
Det skulle man tro, har lige haft denne "convo" via PM med ham:
---
Nar og fisse det ene er du det andet får du aldrig.
terracide skrev d. 06-05-2010:
---
o/ You mad? :)
Næh, bare latterligt du intet liv har og skal sidde og lukke lort ud :)
Terra - Der lige har dyrket sex med kæresten under bruseren :D
.oO(Men tror du ikke blupblup er Hranderens kæreste, tror mere det er Hranderen der leger crybaby, har oprettet en ny bruger og prøver at se om han kan hidse mig op...men hvis blupblup og Hrandersen er én og samme person..og så er de jo kærester (aka højre hånd))
Terra - And the circle is complete :D
Terra - And the circle is complete :D
Kan det lade sig gøre? Er det ikke lidt lige som at dividere med nul!? FUUUCK
Kan det lade sig gøre? Er det ikke lidt lige som at dividere med nul!? FUUUCK
10hif9z hvor er i søde, er glad for al den opmærksomhed jeg har fået på denne tråd :P man kan sige jeg har flere fans end terra, eller ihvertfald flere post på min tråd end på hans latterlige fangruppe på facebook. Pas nu på din ringmuskel ikke sprænger når du tar den analt af alle dine "starfuckers" terra ;)
Jeg er ude, gå ud og divider jeres mor med 0 ;)
Hrandersen (129) skrev:10hif9z hvor er i søde, er glad for al den opmærksomhed jeg har fået på denne tråd :P man kan sige jeg har flere fans end terra, eller ihvertfald flere post på min tråd end på hans latterlige fangruppe på facebook. Pas nu på din ringmuskel ikke sprænger når du tar den analt af alle dine "starfuckers" terra ;)
Never surrender, you rebel!
#131 Helt enig, hvis man kunne vælge en teen så gjorde man da det :D
Sådan for nysgerrighedens skyld, hvad skal man gøre for at få sådan en fanklub med lige over 40 medlemmer?
LinguaIgnota (141) skrev:Sådan for nysgerrighedens skyld, hvad skal man gøre for at få sådan en fanklub med lige over 40 medlemmer?
Lave en stavefejl...eller noget, ved det faktisk ikke helt præcist:
http://macnation.newz.dk/forum/tagwall/saa-knaekke...
45 er vist, såvidt jeg husker, flere end antallet af kontakter, jeg har på Fæcesbook. Jeg ville slet ikke vide, hvad jeg skulle med al den opmærksomhed.
Jeg undrer mig bare over hvordan, det er lykkedes Terracide at blive så afholdt. Og hvem er alle de medlemmer? - Jeg kan ikke huske at have set en Mia, Rosa eller Nina herinde.
Jeg undrer mig bare over hvordan, det er lykkedes Terracide at blive så afholdt. Og hvem er alle de medlemmer? - Jeg kan ikke huske at have set en Mia, Rosa eller Nina herinde.
LinguaIgnota (145) skrev:45 er vist, såvidt jeg husker, flere end antallet af kontakter, jeg har på Fæcesbook. Jeg ville slet ikke vide, hvad jeg skulle med al den opmærksomhed.
Også mere jeg jeg har, da jeg ikke er på Fjæs selv personligt.
Den er blevet set af nogle kollegaer og så har den spredt sig...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.