mboost-dp1
ALT GIVES BORT - SÅ JEG KAN FÅ BISTAND
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
De er ikke problemet.LinguaIgnota (150) skrev:In short: Rigtig, rigtig mange bistandsklienter står i en situation, hvor de ikke bare kan "tage sig sammen og finde et arbejde".
Problemet er de professionelle. Lad nu være med at lægge røgslør ud.
Som jeg skrev tidligere HELE BYDELE på bistandshjælp...
themuss (151) skrev:Som jeg skrev tidligere HELE BYDELE på bistandshjælp...
Yup, kulsorte krakkemutter med 8+ børn, som skovler børnechecks og forskellige andre ydelser ind, der ikke er bistandshjælp. Din pointe?
Du er fandme ikke nem at danse med.LinguaIgnota (152) skrev:Yup, kulsorte krakkemutter med 8+ børn,
Jeg tænkte nok du gik i forsvar og begyndte at kaste med racisme-kortet.
Jeg tænker faktisk på pærehvide danskere.
PRØV lige at smide dine medie-prægede lortebriler.
Min pointe er at de koster så uendeligt meget mere i budgettet end du eller jeg nogensinde ville komme til.LinguaIgnota (152) skrev:Din pointe?
Og det er planlagt fra fødslen. Jeg ville ønske jeg kunne give mere specifikke detaljer men så er jeg i fare for at bryde min tavshedspligt.
Jeg vil anbefale dig at læse Ole Birk Olesen's "Taberfabrikken", den belyser meget godt hvordan at velfærdsstaten er med at til at skabe arbejdsløshed og andre sociale problemer.
Jeg vil anbefale dig at læse Ole Birk Olesen's "Taberfabrikken", den belyser meget godt hvordan at velfærdsstaten er med at til at skabe arbejdsløshed og andre sociale problemer.
#153 ROFL!!!!
Du siger en masse uden at sige noget, og endelig da man tror du vil ud med en holding/mening så fejer du det ind under TAVSHEDSPLIGTKORTET og RACISMEKORTET!
Procentmæssigt og antalsmæssigt så er krakkamutterne overrepræsenteret i enhver form for social belastelse. Hvad enten det er pengemæssigt eller straffemæssigt, så kommer vi ikke uden om de kolde fakta, der hver dag trækker landet længere og længere ned.
Jeg går hver gang jeg ser en krakkamut tøffe op og ned af gågaden med sin Stokke barnevogn (9.000 kr.) og sin snart 10 unge (Kan snart se hvor meget de vralter efter hvert barn), at de bare aldrig nogensinde vil kunne bidrage med andet end UDGIFTER, og tænker at se... der går HELE min skattebetaling hver måned. Hun har blot meldt sig ind i fritidsklubben NASSERØVENE FRA SYDEN...
Og desværre så ender landet sådan, for jeg er sgu også begyndt at tænke over om det overhovedet er værd at arbejde, når man i sidste ende blot bruger AL SIN TID PÅ AT KNOKLE og andre kan leve med lidt mindre kvm + bil kan slippe HELT OG HOLDENT FOR AT LØFTE EN FINGER...
Frihed eller arbejde? Det bliver det store spørgsmål de næstkommende årtier, for med det skattetræk vi har er det helt uhørt ringe dem som har taget en længere uddannelse stilles overfor.
Du siger en masse uden at sige noget, og endelig da man tror du vil ud med en holding/mening så fejer du det ind under TAVSHEDSPLIGTKORTET og RACISMEKORTET!
Procentmæssigt og antalsmæssigt så er krakkamutterne overrepræsenteret i enhver form for social belastelse. Hvad enten det er pengemæssigt eller straffemæssigt, så kommer vi ikke uden om de kolde fakta, der hver dag trækker landet længere og længere ned.
Jeg går hver gang jeg ser en krakkamut tøffe op og ned af gågaden med sin Stokke barnevogn (9.000 kr.) og sin snart 10 unge (Kan snart se hvor meget de vralter efter hvert barn), at de bare aldrig nogensinde vil kunne bidrage med andet end UDGIFTER, og tænker at se... der går HELE min skattebetaling hver måned. Hun har blot meldt sig ind i fritidsklubben NASSERØVENE FRA SYDEN...
Og desværre så ender landet sådan, for jeg er sgu også begyndt at tænke over om det overhovedet er værd at arbejde, når man i sidste ende blot bruger AL SIN TID PÅ AT KNOKLE og andre kan leve med lidt mindre kvm + bil kan slippe HELT OG HOLDENT FOR AT LØFTE EN FINGER...
Frihed eller arbejde? Det bliver det store spørgsmål de næstkommende årtier, for med det skattetræk vi har er det helt uhørt ringe dem som har taget en længere uddannelse stilles overfor.
Jeg ved fra erfaring, at der aldrig kommer noget godt ud af diskutere med negerelskeren Themuss. Den mand har tapetseret sig selv indvendigt med humus og bedetæpper. Så jeg vil forsøge at lade som om, at kulsorte krakkemutter og hvide mennesker med svære psykosociale problemer ikke står bag de største udgifter i kontanthjælpssystemet. - Men det bliver nok sværere at overbevise Erhvervsbladet, de fucking racister.
Har I lagt mærke til hvor mange KÆMPE fladskærme der hænger i hjemmene hos feks "De unge mødre".
Og desværre helt enig med #156... Madkuponer som ikke kunne bruges til andet end basal overlevelse = Mad og tøj... Og så skulle samfundet seføli finansierere boligforholdene på en ordentlig måde.
DOG er det ikke en realistisk måde at løse problemerne på. Madkuponerne ville så (højst sandsynligt) indgå i en eller anden sortbørs-konstellation.
Og desværre helt enig med #156... Madkuponer som ikke kunne bruges til andet end basal overlevelse = Mad og tøj... Og så skulle samfundet seføli finansierere boligforholdene på en ordentlig måde.
DOG er det ikke en realistisk måde at løse problemerne på. Madkuponerne ville så (højst sandsynligt) indgå i en eller anden sortbørs-konstellation.
Fuck du er led nu, det bliver fandme sagt til de voksne det der!!!!!LinguaIgnota (157) skrev:Jeg ved fra erfaring, at der aldrig kommer noget godt ud af diskutere med negerelskeren Themuss.
themuss (158) skrev:Har I lagt mærke til hvor mange KÆMPE fladskærme der hænger i hjemmene hos feks "De unge mødre".
Har du lagt mærke til, at fladskærme prioriteres langt højere end sund og varieret kost (du ved, den ubetinget dyreste føde)?
Det er trods alt de samme mennesker der mener, at dybfrosne pomfritter er grønsager.
#158 Kæmpe fladskærme har mange priser. Et TV i dag, som du nok syntes er et helt almindeligt TV (Du ved dem med billedrør og brune spånplader) er ikke at finde hos forhandlerne, og som #159 nævner, så har TV'et en stor plads i de flestes hjerter.
Men Wupti her er da lige et tilbud fra Pede 50" LG 50PJ650N 6200 kr.
Du ved Leasy Peter bringer og installerer også til de helt D.U.M.M.E for et par hundrede kroner om måneden.
Der er mange måder at få sig et TV på i dag.
Men Wupti her er da lige et tilbud fra Pede 50" LG 50PJ650N 6200 kr.
Du ved Leasy Peter bringer og installerer også til de helt D.U.M.M.E for et par hundrede kroner om måneden.
Der er mange måder at få sig et TV på i dag.
Well da jeg så pågældende afsnit var det billigste 32" LCD på markedet et Mirai til 5500,-MOA (163) skrev:Fladskærme har kunne fås billigt gennem mange år, kendetegnet for gennemsnittet i D.U.M er billigt inventar og helt håbløse boliger.
Og det ved jeg fordi jeg købte det.
Iflg. kæresten er de allesammen på kontanthjælp.
I den pågældende sæson var der en der blev meldt for socialt bedrageri. Hun havde arvet en helvedes masse penge og kørte stilen på kontanthjælp.
Dem som ikke er på kontanthjælp er i jobtræning (som er et andet ord for kontanthjælp).
Jeg vil lige understrege at ALLE DUM'erne er white trash, hvis man skulle være forvirret.
Men lad os tale om noget andet end DUM'erne.. For problemet handler ikke om TV-apparater og har aldrig gjort det.
Lad os hellere tale om de horder af bistandsklienter der har fået 30K fra kommunen til at købe møbler for som står og forsøger at få feks Jysk eller andre firmaer til at sælge dem for 15K møbler og give dem resten i kontanter.
(Ja jeg har en ven der har været butikschef for en Jysk i 2-3 år inden han fandt noget andet)
I den pågældende sæson var der en der blev meldt for socialt bedrageri. Hun havde arvet en helvedes masse penge og kørte stilen på kontanthjælp.
Dem som ikke er på kontanthjælp er i jobtræning (som er et andet ord for kontanthjælp).
Ja den bemærkning siger vist mere om dig end om mig.MOA (166) skrev:Hvor bor du? Har du set en rigtig negermand?
Jeg vil lige understrege at ALLE DUM'erne er white trash, hvis man skulle være forvirret.
Men lad os tale om noget andet end DUM'erne.. For problemet handler ikke om TV-apparater og har aldrig gjort det.
Lad os hellere tale om de horder af bistandsklienter der har fået 30K fra kommunen til at købe møbler for som står og forsøger at få feks Jysk eller andre firmaer til at sælge dem for 15K møbler og give dem resten i kontanter.
(Ja jeg har en ven der har været butikschef for en Jysk i 2-3 år inden han fandt noget andet)
#168 Ja for satan, det var sgu nogle vilde argumenter du kom med der.
I stand corrected. Skal du se links til de tråde på jubiis debatforum hvor de forskellige DUM'er bliver udstillet som de tabere de er... Eller måske tråden hvor den ene bliver meldt for socialt bedrageri.
...I har også en del gengangere på showet, ikke?... White trash der sprøjter kneppeaffald ud og mener de har krav på at blive forsørget af os andre er bare top dollar?
Du ryger direkte i gaskammeret hvis jeg nogensinde får magt til det.
(derudover handler den her diskussion ikke om specifikke personer men en tendens, at du vælger at fokusere på fladskærmspriser eller din flotte saglige rant om indvandrere viser jo bare hvor lidt du har forstået af dette problem)
Hvis jeg ellers gad kunne jeg tage dig med forbi reservatet og lade nogle af de gamle fortælle dig hvordan man får statssponsorat til et liv uden arbejde... men jeg tror sgu det er spildt på dig.
I stand corrected. Skal du se links til de tråde på jubiis debatforum hvor de forskellige DUM'er bliver udstillet som de tabere de er... Eller måske tråden hvor den ene bliver meldt for socialt bedrageri.
...I har også en del gengangere på showet, ikke?... White trash der sprøjter kneppeaffald ud og mener de har krav på at blive forsørget af os andre er bare top dollar?
Du ryger direkte i gaskammeret hvis jeg nogensinde får magt til det.
(derudover handler den her diskussion ikke om specifikke personer men en tendens, at du vælger at fokusere på fladskærmspriser eller din flotte saglige rant om indvandrere viser jo bare hvor lidt du har forstået af dette problem)
Hvis jeg ellers gad kunne jeg tage dig med forbi reservatet og lade nogle af de gamle fortælle dig hvordan man får statssponsorat til et liv uden arbejde... men jeg tror sgu det er spildt på dig.
Jeg synes, at vi skal tale om De Unge Mødre. Det ser jeg ofte.
Malou Stella er ret yndlings.
Jeg ser også Singleliv, men det har jeg et mere afslappet forhold til.
Rosin-Brian er ret yndlings. Han er meget vild med rosiner og køber gerne enorme mængder hjem, når de er på tilbud. Og så er der ham mejeristen, der helst ikke vil tale om sin indkomst, fordi han er bange for, at damerne så vil tage ham for pengenes skyld. Han har humor som SlettetBruger, i øvrigt. Men han er vist også fra Jylland.
Hvem er jeres yndlings?
Malou Stella er ret yndlings.
Jeg ser også Singleliv, men det har jeg et mere afslappet forhold til.
Rosin-Brian er ret yndlings. Han er meget vild med rosiner og køber gerne enorme mængder hjem, når de er på tilbud. Og så er der ham mejeristen, der helst ikke vil tale om sin indkomst, fordi han er bange for, at damerne så vil tage ham for pengenes skyld. Han har humor som SlettetBruger, i øvrigt. Men han er vist også fra Jylland.
Hvem er jeres yndlings?
Hver sin smag, jeg ved godt hvem der griner på vej ned til banken.. Og det er ikke mig som sidder og sviner showet til ;)terracide (169) skrev:Jeg ville satme også være pinligt berørt over at have produceret den gang lort...må være svært pinligt/skadeligt for dit CV?
Uhhh buuuuuuurn.Magten (175) skrev:Hver sin smag, jeg ved godt hvem der griner på vej ned til banken.. Og det er ikke mig som sidder og sviner showet til ;)
Dem der griner på vej ned til banken er MOA og hans lille flok at bistands-affald.
Præcis som jeg har argumenteret hele tiden.
Men tak for støtten ;)
MOA (168) skrev:#167 du er fuld af lort, jeg har stået bag produktionen på Sand TV A/S.
Pinligt hva :-)
Ka' du skaf' mig en tur på Malou Stella? Helst, når hun er drægtig og har kæmpestore, mælkefyldte patter. - Jeg har nemlig en laktosefetich, skal jeg fortælle dig. Faktisk kan jeg ikke gå forbi køleboksene i den lokale Fakta, uden at spontanejakulere i mine benklæder.
Men altså, hvis du evt. kunne hooke mig op med en trekant med Malou og så hende der den orange, jeg tror, hun hedder Melissa eller sådan noget, så synes jeg, at du er en guttermand. Vi skal bare være lidt diskrete, for kæresten har ofte sagt, at jeg ikke må knalde de unge mødre. :(
themuss (179) skrev:#178 Jeg har også siddet med fuldt flag hele dagen over den her tråd...
Dit indlæg mindsker den på ingen måde!!!!
Klik her, så kommer du. Kun til themuss
Der er ikke noget galt i at tænde på sådan noget.
holmen (178) skrev:Jeg sidder faktisk og wanker mens jeg læser her
Jeg har lige wanket til østeuropæisk Girl on girl imens jeg hørte Waterline fra Dizzy mizz lizzy...
ITT: underligt motiverede wanks
...en dokumentar om paris' kloaker ( byen )
MOA (155) skrev:Stokke barnevogn (9.000 kr.)
Hvad fanden sker der for den fucking underlige barnevogn?! Den er jo fucked up...! Har set op til flere mødre (faktisk danske, men hva fuck..) der har væltet med det plastik-lort på vej ud af bussen.. mens de har den fyldt med overfede, dumme klamme møgunger som skriger som om de bliver kastreret med en utrolig sløv og rusten ske, så snart den lorte barnevogn bare vipper en smule, hvilket den gør ret nemt i en svingene bus, ført af mustafa fra ongo-bongo-land...
Jeg hader generelt bare barnevogn og de fåking kællinger som tror de kraftedeme ejer hele bussen, bare fordi de skudt en eller anden neger-unge ud af fissen.. GU' FANDEN GØR DE EJ!
MOA (168) skrev:#167 du er fuld af lort, jeg har stået bag produktionen på Sand TV A/S.
Pinligt hva :-)
Hvordan kan du retfærdiggøre at der blev brugt et kamera fremfor en pistol til at skyde de unge mødre med?
terracide (139) skrev:
Du har vist misforstået noget...google "MASSAKRE"
Når der tales om Vietnam kan der hvis ikke være tvivl om de massive mængder af dokumentation om amerikanske soldater (og Vietnamesiske) der slagtede civilbefolkningen i tusindetal for "friheden"s skyld. Lært at forstå et metafor.
http://www.fas.org/irp/eprint/arens/chap1.htm
Kapitel 4 har specielt relevans.
Men mener du at USA skulle have dræbt flere civile end de gjorde da?
Der er mange (dog ikke tællende undertegnede) der mener, at man kunne have fundet en fredelig løsning på situationen.
Men det er altsammen irrelevant. Massakre er massakre. At smide en a-bombe på ikke bare én men to storbyer er massakre. Om det så er af den ene eller anden gode årsag.. Ja, det er sgu ret irrelevant, mester. Jeg er sikker på at Stalin og de andre go'e havde temmelig fine grunde (i deres egne hoveder) til at slå civile ihjel.
#187:
Lige præcist vietnam er et dårligt valg for dig, daq det mest brugte billede...er en rød løgn ;)
Og du skulle tage og læse linket, før du stopler din fod på tværs i din kæft ved at udtale dig om ting du ikke har sat dig ind i....nemlig kapitel 4 i mit link.
Tror det eller ej, A-bomber var den løsning der ville koste færreste japanske og allierede liv...
Terra - Er alle røde så historiske hæmmmede pga. deres røde løgne? :)
Lige præcist vietnam er et dårligt valg for dig, daq det mest brugte billede...er en rød løgn ;)
Og du skulle tage og læse linket, før du stopler din fod på tværs i din kæft ved at udtale dig om ting du ikke har sat dig ind i....nemlig kapitel 4 i mit link.
Tror det eller ej, A-bomber var den løsning der ville koste færreste japanske og allierede liv...
Terra - Er alle røde så historiske hæmmmede pga. deres røde løgne? :)
terracide (188) skrev:#187:
Nej. Både VC (du ved.. VietCong... Right...? :/) og USAs hær (og en del flere) har kostet indtil flere tusinde civile mennesker livet. Der er videoer af det. Hvis det så skulle være "en rød løgn" og at disse personer, der bliver skudt, tortureret, dræbt koldblodigt m.v. alle skulle være kommunister og sammensvorne er pænt ligegyldigt - i de fleste (hvis ikke alle) tilfældende er soldaterne pænt ligeglade med ofrenes affiliation - de lader bare deres frustrationer ud på dem. I det "blås" navn. GG.
ZiN (187) skrev:Der er mange (dog ikke tællende undertegnede) der mener, at man kunne have fundet en fredelig løsning på situationen.
Læs. Jeg er fortaler af A-bomben over Hiroshima og Nagasaki. Men at dække det ind som at det ville spare menneskeliv for begge sider er irrelevant. Det er stadig massedrab.
Du burde måske overveje din holdning liiidt.ZiN (193) skrev:Læs. Jeg er fortaler af A-bomben over Hiroshima og Nagasaki.
Såvidt jeg har forstået på, så var Japan allerede i gang med at kapitulere efter den første bombe blev smidt.
USA ville teste a-bomben på to(!) jomfru-må,l så derfor skyndte de sig at smide nr. 2 bombe, inden de fik officiel tilkendegivelse fra kejseren om Japans kapitulation.
themuss (192) skrev:http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1360352.ece
Fandme godt givet ud de penge der!!!
Der er så mange eksempler på åndsvage taxa-historier..
Her, til kommunens forsvar, tror jeg desværre ikke de har noget at gøre, da det er en dom der har afsagt det.. Men de kunne jo måske give ham en togbillet i stedet for, selvom det ikke er helt ligetil at tage til ballerup fra kallundborg med tog..
#194:
Det er der mange der siger. Nu har historien taget sin vej, og jeg skal ikke kunne sige om den ene eller anden ville have givet et specifikt andet resultat. Det vi kan gøre er at se på faktaene:
1) Bushido. The Way of the Warrior. Eller hvad du nu vil kalde det. Det var Japans styrke. De gik virkelig - virkelig - meget op i det.
2) Efter kapitulationen gik forsvarsministeren af (af frygt for sit liv, angiveligvis - efter et attentat) og der var endda en plan om at vælte selve Kejseren fordi han kapitulerede.
Med andre ord:
Så vidt jeg ved, var Japan måske ved at finde en fredelig løsning, men nogle (faktisk en del - og specielt en stor del af hæren) ville - selv efter bomberne blev smidt - stadig føre krig mod USA.
Læs f.eks. dette.
Det er der mange der siger. Nu har historien taget sin vej, og jeg skal ikke kunne sige om den ene eller anden ville have givet et specifikt andet resultat. Det vi kan gøre er at se på faktaene:
1) Bushido. The Way of the Warrior. Eller hvad du nu vil kalde det. Det var Japans styrke. De gik virkelig - virkelig - meget op i det.
2) Efter kapitulationen gik forsvarsministeren af (af frygt for sit liv, angiveligvis - efter et attentat) og der var endda en plan om at vælte selve Kejseren fordi han kapitulerede.
Med andre ord:
Så vidt jeg ved, var Japan måske ved at finde en fredelig løsning, men nogle (faktisk en del - og specielt en stor del af hæren) ville - selv efter bomberne blev smidt - stadig føre krig mod USA.
Læs f.eks. dette.
themuss (194) skrev:Du burde måske overveje din holdning liiidt.
Såvidt jeg har forstået på, så var Japan allerede i gang med at kapitulere efter den første bombe blev smidt.
USA ville teste a-bomben på to(!) jomfru-må,l så derfor skyndte de sig at smide nr. 2 bombe, inden de fik officiel tilkendegivelse fra kejseren om Japans kapitulation.
Du tager i den grad fejl...selv efter 2 A-bomber var hæren ved at styrte kejseren fordi han ville overgive sig...de ville vitterligt kæmpe til sidste japaner...læs op.
Det koster årligt Kalundborg Kommune 500.000 kroner at sende en skoleelev til Ordlindeinstituttet i Ballerup
Kilde: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1360...
:)
Kan forresten fortælle, at det var "min a-kasse" der stod bag kampagnen.
SÅ FUCK DIG VANDFARVE FOR AT KOMME MED FUCKING LØGNHISTORIER!!!
(forresten, det er tilladt at bagtale og svine vandfarve til de næste par måneder!)
SÅ FUCK DIG VANDFARVE FOR AT KOMME MED FUCKING LØGNHISTORIER!!!
(forresten, det er tilladt at bagtale og svine vandfarve til de næste par måneder!)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.