mboost-dp1
wow acc - 2x 80 mage + warrior
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Vidste I, at der er fri fragt på alle varer på Toejeksperten.dk? Jeg har lige bestilt 10 par strømper til 100 kr., sparer 300 kr. og får fucking fri fragt.
Det er da lige til at blive begejstret over.
Det er da lige til at blive begejstret over.
Jeg har også lidt svært ved at forstå hvordan, man kan tage 40 kr. for et par Shine-strømper. Men 10 par for 100 kr. er en OK deal. De skal trods alt bare bruges og smides ud.
Og så slipper jeg for at stå som en anden hjemløs og rode en kasse igennem i Føtex. \o/
Og så slipper jeg for at stå som en anden hjemløs og rode en kasse igennem i Føtex. \o/
OK - er det ikke lidt dumt at købe 3 el. 5 stk. strømper. - selvom det er billigt så ville det irretere mig at der var en til overs.
vandfarve (160) skrev:Hvis du stiller flasken med pæresnaps fra dig, så vil jeg prøve at besvare dit spørgsmål.
NEVER !!
Findes der egentlig butikker, der sælger strømper til folk, der kun har et ben, eller skal man altid købe to ?
Hvis det er omvendt, skal man bare tage til Sverige.
Mange tyvebander stjæler netop venstresko fra Danmark og Højre fra Sverige.
Hvis det er omvendt, skal man bare tage til Sverige.
Mange tyvebander stjæler netop venstresko fra Danmark og Højre fra Sverige.
#169 Nu jeg sidder og tænker over det, så virker det umiddelbart ret urentabelt, at stjæle sko først der, så her. Det må fanneme ære nogle dyre sko, for hvor mange penge kan man egentlig få for et par stjålne sko?
#172 Ja, men det må sgu da tage hundrede år, det er jo ikke sådan, at man kan tage 10 venstresko på samme tid?
Altså, ser man på cost effectiveness og risikoen for at blive tage, virker det som en ret stupid kriminel forretning. Der er da andre ting, du hurtigere kan tjene flere penge på med lavere risiko.
Men ok, hvis man ernærer sig ved berigelseskriminalitet er sandsynligheden for, at man har en lav intelligens nok ret stor.
Altså, ser man på cost effectiveness og risikoen for at blive tage, virker det som en ret stupid kriminel forretning. Der er da andre ting, du hurtigere kan tjene flere penge på med lavere risiko.
Men ok, hvis man ernærer sig ved berigelseskriminalitet er sandsynligheden for, at man har en lav intelligens nok ret stor.
#173 du tager en-to sko fra hver forretning i byen..
På en dag samler du så.. 20-30 "halve" par sko ind!
Hver sko svare til halvdelen af 1000+.. der er jo ingen grund til at stjæle noget billigt.
Du tager over øresund, og laver det samme i sverige.
Du sælger dem så for 200,- stykket skattefrit ofc.
Så ender du med 4000-6000 netto fortjeneste for 2 dages arbejde.. minus 1000 i transport og andre omkostninger, hvis vi antager at du betaler for benzin og lign.
Hvis du så samtidig har andre ting i ilden.. så har du en ret god levevej..
På en dag samler du så.. 20-30 "halve" par sko ind!
Hver sko svare til halvdelen af 1000+.. der er jo ingen grund til at stjæle noget billigt.
Du tager over øresund, og laver det samme i sverige.
Du sælger dem så for 200,- stykket skattefrit ofc.
Så ender du med 4000-6000 netto fortjeneste for 2 dages arbejde.. minus 1000 i transport og andre omkostninger, hvis vi antager at du betaler for benzin og lign.
Hvis du så samtidig har andre ting i ilden.. så har du en ret god levevej..
Jeg vil mene at det næsten er ikke-trivielt at læse tråden. :)
Jeg vil mene at det næsten er ikke-trivielt at læse tråden. :)
Hrandersen (183) skrev:Terracunt. Hvem fanden gider sidde og læse alt det ligegyldige lort du har lukket ud igennem denne tråd, det var sgu da noget dumt noget at bede manden om :)
Nu bryder jeg mig heller ikke specielt meget om terra, men jeg vil da hellere læse hans indlæg end dine.. du er jo bare fordummende at høre på..
Elskov (184) skrev:Nu bryder jeg mig heller ikke specielt meget om terra, men jeg vil da hellere læse hans indlæg end dine.. du er jo bare fordummende at høre på..
Så blev vi alle så meget klogere ...
Elskov (184) skrev:Nu bryder jeg mig heller ikke specielt meget om terra, men jeg vil da hellere læse hans indlæg end dine.. du er jo bare fordummende at høre på..
og du er sikkert utroligt grim at se på :)
fjols (192) skrev:Wow, jeg tror vi lige nåede bunden.
nææææ nu er vi på toppen igen, sammen med blup blup
EDIT: og alligevel ikke helt :(
Wickedmike (198) skrev:#197 - Hvornår får du den tilbage så?
Det tror jeg ikke bliver muligt, han har fået cd keys, og fået ændret secret, så det gør jeg ikke. Og jeg modsat dig, er jeg ikke et møgsvin der ville tage accounten tilbage, men lad mig høre, hvornår kommer din kæreste hjem fra mig ? ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.